sobota 24. září 2016

Moje lokální srdcovka



Sem do Svatého Jana pod Skalou zkrátka musím několikrát za rok. Pro tu silnou pozitivní energii, pro tu přírodní  krásu kolem, pro výšky, ze kterých jde vidět široko daleko.
Zkrátka je to moje srdeční záležitost a když vyjde takové nádherné počasí a přidáte k tomu podzimní krajinu zalitou sluncem ... lepší relax si neumím představit.
Je tu všechno, co si od přírody můžete přát. Bublající potok, pitný pramen, hluboké lesy, majestátní skály, temné jeskyně, romantické aleje, strmé kopce a vše je umocněno staletou historií.


















Tak zase brzy na viděnou.
Krásnou neděli a užívejte nádherného počasí a nabíjejte baterky na šedou zimu, ať je z čeho čerpat, až přijdou ty studené plískanice.

5 komentářů:

  1. Dobrý večer Moni,přesně takto si nejlépe odpočinu i já:-)Dnes byl nádherný den...Jsem z Rosic u Brna.Dnes jsme si vyjeli k nedaleké vesničce Hlína na rozhlednu Vladimíra Menšíka.Ten výhled!!Nádhera.Až na Pálavu bylo vidět a tak jsem si vzpomněla na vaše fotky z léta...Máte úžasný blog!Také se o něco takového snažím,ale vše se teprve učím:-)Budu moc ráda když občas nakouknete.
    Krásnou neděli celé rodince
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásně dnes bylo i u nás a tak jsme se "nabíjeli" moc a moc!!Je fajn mít nějakou svoji "srdcovku"...Vaše je úžasná!!!Mončo,nedivím se,že tam musíte!!!! Jana Š.z chaloupky mezi kopci.

    OdpovědětVymazat
  3. Vím, že se tady tohle místo už několikrát objevilo. Je opravdu nádherné. Ten pohled z kopce na kostel, ten opravdu stojí za to, to chápu, že je potřeba vidět několikrát za rok, asi bych tam taky musela :-)) Hezký den D.

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, vůbec se nedivím, že na tohle místo jezdíte několikrát za rok, je krásně a ta pozitivní energie jde cítit i z Vašich fotek. Krásný den! Karla

    OdpovědětVymazat
  5. Vaše dnešní fotky jsem přímo hltala ... byla jsem tam před ca 15 lety na školním výletě a spali jsme v klášteře v tamní škole (snad se nepletu) ... pamatuji si spaní v tělocvičně nebo hale ... kde nám za hlavami lezla jedna neposedná myš ;-) ale Vámi zachycené krásy si nepamatuji. Což mě teď mrzí a píšu si do plánovače další úkol a nápad na výlet. Díky Moniko, krásnou neděli z Plzně přeji.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥