středa 10. srpna 2016

večerní květinová




„Budete-li se snažit porozumět celému vesmíru, 
nepochopíte vůbec nic. 
Jestliže se pokusíte porozumět sobě, 
pochopíte celý vesmír.“
Buddha


„Čím jsem starší, tím méně si všímám, 
co lidé říkají, myslí si a v co doufají. 
Všímám si toho, co dělají, jak žijí a o co usilují.“ 
Robert Fulghum


    „Je zhola zbytečné se ptát, 
    má-li život smysl či ne.
     Má takový smysl, jaký mu dáme.“ 
    Seneca


    Krásný den,

    17 komentářů:

    1. Fialové a růžové kytičky jsou moje láska. Jednou jich budu mít plné záhonky :-)

      OdpovědětVymazat
    2. U prvních dvou fotek jsem se vzpomínkami vrátila k babičce, měla je také na zahrádce. Děkuji Ilona

      OdpovědětVymazat
    3. Citáty, které mi vrhly slzy do očí, jak trefné. Moniko, máte nádhernou zahrádku :-D

      OdpovědětVymazat
    4. Moni, prosím, co je to za ten fialově kvetoucí keřík na třetí fotce? Díky...

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Mám úplně stejný dotaz... :-) Mám vás, tam na kopečku, čím dál radši! :-))
        Jana

        Vymazat
      2. Perovskie, pokud si pamatuji správně z minulých komentářů :)

        Vymazat
      3. Perovskia, zrovna jsem ji taky sháněla:)
        http://okurkovysalat.blogspot.cz/

        Vymazat
      4. Omlouvám se za zpožděnou reakci. Neměla jsem PC.
        Ano, je to perovskie. je úžasná. Vydrží i velké mrazy, od července kvete až do konce srpna, před zimou ji vždy tak o třetinu sestřihnu. Je odolná a mám ji moc ráda. A toho života, co na ni lítá! Včelky se poměly:-) Krásný den, M.

        Vymazat
      5. Děkuju moc, je krásná!

        Vymazat
    5. Krásnou zahrádku i fotky máš Moniko.

      OdpovědětVymazat
    6. Suhlasim so vsetkymi. Naozaj nadherne fotky a citaty. :-)

      OdpovědětVymazat
    7. Nádherné fotky, krásná zahrádka a pravdivé citáty.

      OdpovědětVymazat
    8. Jste milé, děkuji vám všem. M.

      OdpovědětVymazat

    Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
    S láskou Monča ♥