pátek 12. srpna 2016

Už se to blíží


Už se to blíží a přiznám se, že letos jsem tedy hodně nepřipravená. Nechce se mi chodit do papírnictví. Pročítat jaké typy sešitů pořídit. Zkoušet z jakých cviček a přezůvek holky vyrostly. Co chybí v penálech ...
Jindy jsem jako správná žena narozená ve znamení panny připravena od začátku července :-) Berte to s nadsázkou. Ale letos jsme začaly od příjemnějších věcí. Holky si zahrály na modelky a představují vám krásné a funkční věci, které najdete v obchodě mé kamarádky Evy. 
Obchod Pro malé dobrodruhy vybudovala od nuly na mateřské dovolené s třemi dětmi a vždy když nakouknu, nevím co bych si dřív vybrala. Má krásné věci a najde u ní vše, co je praktické, funkční, přitom krásné, designové a nezávadné.  Už máme několik kousků a tentokrát jsme hledaly pro holky plavky. Bety čeká plavání celou zimu a vyrostla nejen z bot ale i z plavek. 


V nabídce u Dobrodruha seženete i krásné svačinové boxy do školy i na výlety. Klik.


Funkční oblečení od české firmy Fantom, která šije nepromokavé kalhoty, bundy, vesty, mikiny ... Pár kousků máme a oceňuji jejich poměr kvality a ceny.
Pro školáky má Eva perfektní školní batohy klik, který má mnoho kapes a funkční všité přihrádky na sešity. My máme od této firmy batoh na turistiku a ráda bych pořídila Terce na příští rok tento typ aktovky. 
Krásně sedí na zádech, je lehoučký, má pevně řešená záda, dá se zapnout i na hrudní pás, aby odlehčil mnoha kilům, co naše děti nosí do škol.



Pokud máte děti školkové a speciálně lesně školkové, oceníte nepromokavé oblečení a nejrůznější doplňky do deště. Klik.



Naše modelky si koupily krásné plavky, ale chtěly samo sebou všechno, v čem pózovaly:-)
A umí si vybírat ... na konci léta jsou na plavky slevy. Tady.


A kdo ještě sháníte do škol zdravé, nezávadné lahvičky na pití ... tady jich najdete nepřeberné množství pro holky i kluky.


Tak konec pózování a rozchod.
Dnes jsme vám doporučily obchod, kam rády zajdeme pro fajnové vychytávky a hezké věci.
Pro všechny čtenáře blogu má pro vás do 15. září obchod připravenou slevu 5% na všechno zboží, které není ve slevě. Napište heslo Na kopečku škola 5 a na konci nákupu vám bude částka odečtena.

Mějte prima den a co vy a přípravy do školy? Také se vám nechce, nebo už máte vše i podepsané?

10 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Moni,
    panna zdraví pannu …mám nachystáno. Vždy většinou nakupuji taky v červenci, tentokrát jsem ale využila pro nákup školních potřeb jeden eshop a asi u toho zůstanu, cenově se mi to pro 3 děti vyplatí, a ještě nemusím nikde běhat  tahat, takže všechno mám i obaleno a nadepsáno Přezůvky mám objednané také z eshopu, lahvičky mají několik let za sebou zdravou lahev a starší dcera dostala za samé jedničky do čtvrté třídy batoh, co si moc přála a zasloužila si ho, tak jsme zkousli cenu a je, jak říkají naše holky „boží“.
    Pláštěnka, co má Bety na sobě…ta je…jen škoda, že bych musela kupovat 3x, takhle se alespoň pokochám, holky jsou fešandy. A puntíkované modré, dvoudílné plavky, co mají holky jsou úžasné, škoda, že je mají jen do 146 vel.Tak klidné přípravy. Zdravím. Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť to říkám:-) Ty pracovité, puntíčkářské panny:-)
      Také mi v obchodě chybí větší velikosti. Terka už nemá skoro z čeho vybírat.
      Holkám slova chvály vyřídím. Děkujeme.

      Vymazat
  3. Nechce, ani trochu. Ani nevím, kde je ten zpropadený seznam. Ty děti tak rostou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D
      Rostou,rostou. Ani se mi tomu nechce věřit!

      Vymazat
  4. Tak mne to letos čeká poprvé. Nevím, co vše pořizovat, takže čekám, co nám řeknou ve škole. Zatím jsem od Tebe (snad nevadí tykání) :) využila slevu do obchodu Agátin svět, kde jsme objednali tašku a penál ... Krásný zbytek prázdnin!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi rozumná, Andrejko. Každá třídní vyžaduje něco jiného a mít to nakoupené dopředu a potom to nepoužít, vyjde to dráž.
      Tak dobrý start s prvňáčkem:-)

      Vymazat
  5. Hromady sešitů v obchodních centrech i v letácích ve schránce, v půli prázdnin je mi těch dětí skoro líto, že už se jim to zase připomíná.... My letos nejenže nemám už dítě školou povinné, ale už ani studenta... tak to budeme pozorovat z povzdálí. A jsem tomu opravdu ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím:-)
      Ono nic se nemá přehánět.

      Vymazat
  6. Vůbec se na školní rok netěším, ale co se dá dělat. :o)
    Obchod Promaledobrodruhy je super.
    Nedávno jsem u nich nakupovala a servis je skutečně prvotřídní, individuální přístup, vše bylo snadné domluvit. Za mě jeden z nejlepších obchodů, který jsem pro nákup využila.
    Určitě to nebyl můj poslední nákup.
    Krásný zbytek léta.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥