sobota 6. srpna 2016

Na čundr v nových


Holky s Tomem ráno odjely na druhý letní čundr. Opět do Brd přes Kotel a Kozel do Rokycan, ale hlavně po místních malých pivovarech. Tatínkové umí naplánovat zajímavé trasy:-)
Ráno si Bety obula boty, které nosila teprve od května, a že jí tlačí.  Rychlost, jakou ta děcka rostou, je opravdu závratná. Naštěstí včera dorazil balíček s novými botami, které jsem koupila do foroty ve slevách a myslela jsem, že je schovám na jaro. Chyba lávky, už si je prošlape na vandru.
Chodí mi mnoho dotazů, jakou obuv na túry holkám kupujeme. Nerada kupuji mnoho bot. Snažím se, aby holky měly jedny sandály, jedny pevné a střevíčky. A vystačíme s nimi úplně v pohodě. Sandály i pevnou obuv kupujeme pro všechny už jen Keen. Jsou pevné, pohodlné, praktické, peru je často a nikdy se nerozlepily. Šlapeme v nich po horách, ale nosíme je i do školy a na nákupy. Nedám na tuto značku dopustit. 
 Na děti objednávám boty Keen tady. Vycházejí tady daleko levněji než v klasické obuvi. Tento obchod má na boty často slevy a ty jsem využila i nyní.





No a jak naložím já s volným víkendem, když zbytek rodiny vandruje po lesích?
Zvažovala jsem, jak si odpočinout a zase to neumím.
Jela jsem pro barvu a pokračuji v bílém přelivu. Kuchyň a pracovnu čeká nový kabátek.
Tak vám mávám bílou barvou postříkanýma rukama:-)
Vlastně mám krupičky barvy i ve vlasech:-)

Užijte si pohodový víkend  podle svých představ.

20 komentářů:

  1. Ahoj Moni,
    tatinkove jsou bajecny lidsky druh, vid :-) At si uziji krasny vyslat a at jim neprsi. My mame holjy na tabore a stavime nejstarsi pokoj, vypada to tady hrozne, ze i manzel uznal, kdyz uz je sklizeny obyvak, tak ho vymalujeme a my menime na zelenkavou, jako jste meli vy :-) At ti jde prace od ruky. Zdravim na kopecek. Linda
    P.S. Boty jsou krasny, taky nosime keen, ale jen sandaly

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Lindo. I vám hodně energie s malováním, mytím i úklidem, ten je na tom nejhorší.

      Vymazat
  2. Mončo, a co Áša? :-( Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě nepřišel:-(
      Ale misku má stále na svém místě:-) Věřím dál.

      Vymazat
  3. dobrý den, botky Keen jsou určitě kvalitní a pohodlné, ale myslím, že do města se celkově outdoorové boty a oblečení nehodí. Je to vůbec nešvar našich lidí, že o víkendu vyrazí na hory a v pondělí jdou ve stejných botách a bundách do práce, nikde jinde ve světe toto není. Nelíbí se mi to. Navíc myslím, že ty outdoorové sandály jsou nejvíc antisexuální boty na světě, strašně neslušivé. Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se jejich sandály líbí moc. Mají mnoho barev, změnili tvary a ty dívčí jsou skvělé. Já zase nejsem "lodičkový typ". Mám ráda praktičnost a pohodlnou nohu všude, to mi Keen umožňuje. Je jasné, že každému se líbí něco jiného a je to tak dobře.
      Někdo má rád kuchyň ve vysokém lesku, jiný si šmirgluje natřená dvířka. Svět je tak barevnější a rozmanitější.

      Vymazat
  4. Dobrý den Moni,
    i u nás frčí značka keen. Zrovna přemýšlím, že synovi koupím ještě jedny na dovolenou. Vymalovat bychom také potřebovali chodbu, ale letos už na to asi nedojde.

    Kristýna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chodbu bychom potřebovali také vymalovat, ale už nezvládám:-)
      Rok to bude muset vydržet:-)

      Vymazat
  5. Hezký den Moniko,
    Keeny mám doma jenom já(růžovofialové-jako Vaše holky),ale bylo to dětské číslo(38)a i tak mě stály asi 1200kč. Což považuju za drahou botu.Nerada nakupuju zvlášť boty přes net, tyhle mám z kamenného obchodu.Dospělácká verze byla přes 2500kč a to mi přijde strašně drahé.Jsou sice fajn,nemůžu si stěžovat, ale nosím je výhradně jako sport.obutí na"výšlapy".A souhlasím s paní,že není hezké když lidi chodí neustále oblečení jako kdyby zrovna přišli z hor. Je to škoda. Mladé a pěkné jsme jenom"chvilku":):) tak proč si to pořád kazit sandálama,baťohama,bundama.Je to celkem nuda.Všichni v šusťákovkách....
    Ale přeji všem hezký, klidný víkend a ať Vám jde Moniko práce od ruky :),máte to v domečku moc hezké!
    katka z km

    OdpovědětVymazat
  6. :) za kvalitne boty sa zial, musi priplatit, ale vyhoda je, ze ich mozno nosit dlllho a deti ich mozu dedit jedno po druhom. Ja mam turisticke topanky dvoje , oboje uz maju par rokov- nizke a vysoke, oboje v pripade potereby nemam problem nosit do mesta, najma v zime a na jesen v necase. A pride mi maximalne nevkusne, ked vidim ludi na Chopku alebo na Skalnatom plese v balerinkach alebo zabkach:)

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, a dospělácké Keeny kupujete kde? Káťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, nejvíc v Plzni v Olympii. Zkrátka ve sportu v kamenném obchodě.

      Vymazat
  8. Milá Moniko, píšete ve svém příspěvku, že zamíří partička i do Rokycan. Zeptejte se Vašeho manžela, zda zavítal v Rokycanech také do známé hospůdky ke Stočesům. Jste taková činorodá žena. Jsem zvědavá na výsledek, určitě zase vše vyfotíte. Mějte se krásně. S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, byli tam! Tom je zvyklý obrážet malé domácí pivovary a řekl, že lepší pivo nikde nepil a že jich tady výborných máme!!! Fotky ale nemám, nebyla jsem s nimi.

      Vymazat
  9. Před rokem jsme koupili dětem boty Keen v Hudy v Brně. V obchodě měli jednodenní akci "vše za 50%". Skvělé botičky.
    Líbí se mi letní sandály od sportovních značek. Obvykle mají krásný design a navíc zdravou a pohodlnou klenbu.

    OdpovědětVymazat
  10. Boty Keen jsou super. Kupuji je dětem na léto a já sama mám jejich sandálky a hodí se i k sukni.
    Máte pravdu s jejich praním. Nic se jim při něm nestane a to je třeba ocenit.
    Jinak musím říct, že jste žena činu a moc vás obdivuji.
    Moc ráda vás čtu a těším se další fotky a příspěvky.
    Lenka od Nového Jičína.

    OdpovědětVymazat
  11. Mončo takové fotky.Vydržela bych tu sedět hodiny.Snad se malování povedlo.Sama neumím taky odpočívat.Ale večer už lezu po čtyřech:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já obdivuji Tvou práci a říkám si, že to, co vy s manželem zvládáte snad je ze sci-fi filmu.
      Miluji virtuální návštěvu u vás.
      papa, Lení.

      Vymazat
  12. Dobrý den. Mohla bych se Vás zeptat, zda tyto tenisky nosí holky i v přechodnou dobu - jaro/podzim? Oficiálně je označují jako letní boty. Nepromoknou? Dcera měla letos páskové CNX a byla nadšená. Tak zvažuji i podzimní, ale potřebuji nějaké, co vydrží i lehčí déšť a říjnové chladno. Moc děkuji. Váš blog je různorodým zdrojem inspirací. Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, děkuji.Ano, nosíme je hlavně podzim/jaro. V létě jen na dlouhé výšlapy do lesů. myslím, že nemají goretex, ale nikdy v nich neměly holky totálně mokro.

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥