neděle 14. srpna 2016

Fotogalerie



Po výmalbě jsem rozšířila fotogalerii o portrétní fotky našich slečen.
Často se mě ptáte na rámečky. Jsou to ty nejobyčejnější z IKEA. 







Děkuji za návštěvu.
 Při brouzdání netem jsem narazila na krásný citát o fotografii. Jak pravdivý zdá se.

„Pokud Vás nezajímá život,
 pak fotografie ztrácí na významu.“ 
Ruth Bernhard

Krásnou neděli,

8 komentářů:

  1. Dobrý den Moniko,mate moc příjemný blog,rada jej uz měsíce ctu��Zajímalo by mě,jak všechny ty super fotky archivujete.Maji holky každá své klasické album na růžky,nebo mate rodinná fotoalba či mate vše v PC a stále hledáte způsob jak vzpomínky uchovat jinak-jako ja? Možná by to byl i dobrý článek ��Diky za inspiraci a relax u každého příspěvku ☀️Hezkou nedeli.M.

    OdpovědětVymazat
  2. Moniko ten Vas domecek je tak krasne zarizenej! Mam Vas blog moc rada. Zdravi Lenka ze Slovenska

    OdpovědětVymazat
  3. Je u vás moc hezky, prostě doma...to mám ráda..děkuji za pozvání a nekonečné inspirace!PS: mýdla už opravdu mění vůni k lepšímu-a ti je teprve po 1 týdnu, takže zrajeme a čucháme dál :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moni moc příjemná návštěva..díky za ni,moc ráda mám váš blog a vaše povídání..je u vás vždycky cítit úžasná pohoda :-)...hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotografie Moniko. Každé nakouknutí k Vám domů je inspirací :-) Koukám, že máš v kuchyni zavěšenou květinu v mechové kouli (teď nevím jak se to správně jmenuje) Jaké máš zkušenosti s pěstováním ?
    Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Moniko, máte opravdu krásný blog, domov i rodinu :) Jsme v podobné fázi, jako vy někdy před pár lety, zatím v bytě, ale s pevným rozhodnutím, že opustíme město a zamíříme ven, do přírody, do klidu... Hledáme a hledáme, dům, pozemek, místo... zatím se to úplně nedaří, ale jednou to vyjít musí... Mám na Vás dotaz, snad mi pomůžete... Mohu se zeptat, zda Vás domeček je typizovaný? Popřípadě jaká firma Vám jej postavila? Je opravdu přesně podle našich představ, není velký, ale velice útulný, stylový, český... Kdybyste mi mohla poradit, budu vám nesmírně vděčná... hezký den přeji...

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za krásné a inspirativní fotky!!!

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥