pátek 8. července 2016

jako v bavlnce


Začalo to loni odstřižky.
Jednoho dne mi zavolal pan Kuchař. Šije prý povlečení do školek a rád by nám poslal odstřižky, jestli je ve škole  využijeme. Která škola by nezhodnotila přebytky, že? Dorazila obr krabice s nádhernými látkami a vyrábíme z ní dodnes. Ve třídách i v družině.
Pan Kuchař byl nesmírně skromný. Vůbec jsem netušila, že se jedná o tak kvalitní českou rodinnou firmu. Myslela jsem, že doma šije peřinky pro pár školek v okolí. Řada z vás možná jeho výrobky zná.
Firma Darre šije totiž vše od bambusových ručníků, přes utěrky, prostěradla, povlečení pro ty nejmenší až po největší a najdete tu i zavinovačky a mantinely pro miminka. Holky potřebovaly nová prostěradla do svých horních postelí, a tak jsme objednali tato pružná Jersey . Jsem zvyklá na kvalitu z Lidlu, ale ta nová jsou teda z úplně jiné kategorie. Překvapila mě gramáž látky. Opravdu pevné, pružné a přitom jemné. A těch odstínů na výběr! My máme starorůžové a k nám do ložnice klasiku bílé. 
Moc děkujeme za dárek. 
Když jsme otevřely krabici, na holky čekaly dva polštářky i s  náhradním povlakem na kočičí vlně. To bylo radosti. Pro holčičky není nikdy polštářů na válení dost. 







Ještě jednou velké díky a nakoukněte, třeba také vyberete.

Krásný den a užijte si prima víkend.

13 komentářů:

  1. Děkuji za typ, teď zrovna potřebuji. Prosím, odpovídají velikosti? Máme na matracích ještě podložky a tak kupuji radši o velikost větší, jinak se stále vytahují.
    Holčičí pelíšek je přímo snový. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velikosti odpovídají, krásně obepínají a dokonce se dají o 25% natáhnout i více:-)
      Když jsme dodělali před 2 lety naši postel, koupili jsme si super drahé prostěradlo ve studiu, kde jsme kupovali matraci(levné tam nevedli). Paní ho vychvalovala, jak hodně vydrží a jak je oblíbené. Nevydrželo, za pár měsíců bylo řídké a začalo se trhat, gramáž nebyla taková jako u těchto. Poměr kvalita cena se u Darre opravdu vyplatí.
      Také to holkám v dětské duši závidím:-)
      Děkujeme a hezký den, M

      Vymazat
    2. Moc děkuji za odpověď. Už jsem na jejich stránky koukala, mají úžasnou paletu barev. Opatrujte se na kopečku.

      Vymazat
  2. Moni díky za tip, teď jsem jen v rychlosti nakoukla a hned se mi líbilo několik dětských povlečení, firmu vůbec neznám. Pěkný den Eva

    OdpovědětVymazat
  3. To jsem ráda. Rodinným českým firmám, které dělají práci poctivě, ráda udělám reklamu:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna vybírám povlečení na fleru a říkám si, že teda budu muset nechat minimálně 1600 za obě postele a ono néééé :). Moc děkuju za super tip, určitě si vyberu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moni.Moc diky za tip.Krasne povleceni za slusnou cenu.Urcite radi vyuzijeme.
    Zdravim na kopecek.Linda

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Moni, také děkuji za tip, povlečení vypadá dobře. Přiznám se, že tuto firmu neznám,ale velice ráda vyzkouším. Mějte se , krásné léto na kopeček. Milena

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné místečko na....všechno :-) Čtení, snění, lenošení....
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den, můžu se zeptat - to úžasné kárované povlečení je také od této firmy? Nikde jsem ho tam nenašla... už jsem se zaradovala, že jsem našla ideální povlečení - já bych moc chtěla kárované a manžel odmítá na povlečení zipy a tohle vypadá, že je zavazovací :-) a ještě by mě zajímalo - nemáte náhodou ozkoušená i jejich klasická hladká prostěradla? Děkuji za rady a přeji pěkný víkend :-) Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, to je z IKEA, mají ještě béžové barvy a je na zavazování. Klasická hladká prostěradla nekupuji, takže zkušenost nemám. Já jsem na ta obepínající:-)

      Vymazat
  9. Moni,můžu Tvá slova potvrdit.... tahle prostěradla z Darre jsou super a nejen ta...
    Holčičí pelíšky ...no nádhera:-)
    Hezký víkend,Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkujeme a souhlasím s Tebou. Jiná už kupovat nebudu.

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥