úterý 12. července 2016

pracovna



Pracovna dostala vyřazenou poličkovou skříňku z obýváku. A pasuje tam, jako bychom ji vybírali na míru:-) Člověk míní, čas mění. Na místě, kde máme nyní pracovnu bývala dva roky jídelna. Věděla jsem už při kresbě plánu domečku, že to tam nebude bez okna úplně ono. Energie si řekly o své a jídelní stůl jsme  přemístili blíže ke světlu. Okno jsme do přístřešku s autem opravdu nechtěli. Pracovna je v tomto místě super a okno nám nechybí.





Recyklace úplně šílených hodin od Vietnamců. 
Kdysi jsme dostali příšerné hodiny s polepkami vinných sklenic a lahví, ale byly funkční. 
Tak jsem je natřela černou akrylovou barvou, křídou napsala číslice a obtáhla křídou i ručičky. A jaký originál už několik let máme a to jsem to zkusila jen jako na dočasnou:-)
Až jednou odejdou do křemíkového nebe, půjdu k Vietnamcům pro další:-)
Fakt.



Našla jsem krásný, jemný a pravdivý citát od moudrého pana Wericha.

"Lidské štěstí, to je taková šňůrka,
 na kterou navlékáme malé korálky - taková malá štěstí.
Čím jsou drobnější  a čím je jich víc, 
tím je to jejich štěstí větší."
Jan Werich

Užívejte pohodové dny,

26 komentářů:

  1. Moni, takovy krasa.... Werich i hodiny! Moc objimam papa i.

    OdpovědětVymazat
  2. S tou černou kouzlíte pěkně. U první fotky jsem si myslela, že hodiny jsou jen namalované. A ony jsou funkční :-) A ještě musím pochválit vzducholoď - je úžasná...

    OdpovědětVymazat
  3. Boží! S těma hodinama to je skvělej nápad, díky za tip, co se všemi nevkusnými dary :-). Taky si zrovna dělám pracovní kout, i když jen v ložnici a zrecyklovala jsem kdeco, nejvíc pyšná jsem na zakomponování starýho plastovýho botníku do ostatních součástí trvalejšího, až starožitného charakteru :-). Jejda, to zní hrozně :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)
      Tento je také součástí kuchyně. Máme domeček, ale opravdu malý. Na celou pracovnu už místo nevyšlo, ale zapla´t Bůh za ty dary:-)
      pa, a užívejte krásné léto.

      Vymazat
  4. Zdravím :-), každá návštěva zde je pohlazením. Dnes jsem se pousmála nad úžasnou skladbou fotek vlčího máku, balíku slámy atd... bydlení útulné a holky strašně šikovné, samozřejmě včetmě mamky :-). Ať se daří a hezké prázdniny, pravidelná návštěvnice Kája.

    OdpovědětVymazat
  5. Já nechápu jediné. Pracovna a takový pořádek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přeci nechcete koukat na binec, nebo JO?
      :-)
      To je kouzlo toho 50mm objektivu. Zabere jen malou část a binec se na chvilku přesune.-)

      Vymazat
  6. Krásný nápad s hodinami,no fakt ten pořádek,já mám též pracovnu a to je binec pracovní.Zdravím Irena.P.

    OdpovědětVymazat
  7. gefällt mir sehr gut,,,,

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdpovědětVymazat
  8. Ráda k vám nakukuji do domečku, moc hezké :-) D.

    OdpovědětVymazat
  9. Werich! Nádherný, pravdivý... I já už začínám pomalu psát citáty na eternal :-) Velmi děkuji za inspiraci k Vám na kopeček!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasné! V takové pracovně by se mi také líbilo. Lampu mám stejnou,jen ve stříbrné. :)
    BLOG Corculum♥
    Instagram @stepanka_t

    OdpovědětVymazat
  11. Recyklaci fandím. Vyhlásila jsem doma boj proti nákupům. Jste šikulka a na křemíkové nebe mají času dost ;-). Naše domácí kredo je také od Wericha, a to: "Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl." Mějte se na kopečku krásně, snad u vás sprchlo. U nás nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, také krásný. Sprchlo, konečně zalito:-) a zítra bude vydatně ještě jednou téměř na celém území.

      Vymazat
  12. Nádhera! Děkuji za každodenní inspiraci! Můžu se zeptat odkud je židle? Díky za odpověď a přeji krásné prázdniny! Běla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, Bělo. Je z IKEA. U nás je to jednoduché. Samá IKEA nebo nalezenci na půdách:-)

      Vymazat
  13. Ó to je krása!!! Bílá, černá, dřevo...anděl a malůvky od dětí! Kochám se!
    U mě to taky vypadalo chvilku nadějne, než si tam manžel nastěhoval trenažer na kolo a celé silniční kolo. Kytara a zesilovač mi tam nevadili, ale to kolo dost překáží:-D. Teď při tom ležení mi to ani nevadí, ale když jsem žehlila, tak jsem skoro musela sedět na štangli, abych se tam vešla:). Časem ovšem budeme muset místnůstku přenechat dětem na dětský pokojíček - a to už vůbec nevím, kam se s těma kolama, kytarama, šicíma strojema a látkama vrtnem:))...
    Ještě jsem Moničko zapomněla poděkovat - díky za každý strom, který s Vámi na dálku potkám!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, Ty jsi milá. Však na Tebe opravdu myslím a chodíš všude s námi:-)
      Moc díky a opatruj se.

      PS: Kytaru už jsem dala do ložnice a kolo by se tam nevešlo. Pracovna je jen takový kout vlastně v kuchyni před špajzkou:-)

      Vymazat
  14. Přesně tak - Werich i hodiny - moc hezké :-)
    To stěhování jídelny si pamatuju :-) Dobře jste udělali ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkné, Moni! A opravdu obdivuju, jak dokážete ze staré nebo příliš nepoužívané či nepotřebné věci udělat něco úplně nového, koukatelného a zároveň pěkného! Klobouk dolů, vážně! Jana :-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥