neděle 3. července 2016

A je vymalováno


Nějak jsem poslední dobou pokulhávala s příspěvky. Vycvičila jsem si vás na téměř každodenní články a jak se nějaký den nic neobjeví, už mi chodí maily, jestli jsme v pořádku:-)
Jsme. Jen jsem měla napilno. Pracovní výjezd, na cyklo výlety už zrcadlovku odkládám a prázdniny jsem začala malováním.
 Čtyři roky s každodenním topením v krbu dají přeci jen stěnám a stropu zabrat.
Když jsem malovala obývák naposledy, šlo to rychle. Nebyly tu podlahy ani žádný nábytek.
To jsem si myslela, jak minimum všeho máme. Opak. To se pozná při stěhování a zakrývání. Stihla jsem darovat a vyřadit spoustu věcí. Vždy počkám až budu mít, jak já říkám "vyhazovací" náladu a potom to lítá... od špajzky až po dětské pokojíčky. Snažím se darovat na charitu, nebo věci rozdávat, pokud někomu udělají radost. 
Vím, že příspěvky o bydlení patří k nejoblíbenějším, tak račte vstoupit na malou virtuální návštěvu.


Zkrátka máme u nás nové doma, nebo-li najdi deset rozdílů. 
Asi jich najdete mnohem více:-)
Přibyly jen dvě nové lampy a nad jídelní stůl se opět vrátila původní světla. Něco ubylo a přestěhovalo se. Zelený sedací pytel dostal nový obal. Tu látku jsem kdysi koupila v IKEA holkám na stan, který měly tady v pokojíčku.
Největší změnou prošly stěny. Vracím se k čisté klasické bílé a rozbila jsem ji černou stěnou s galerií našich slečen. Dětské obrázky a fotky jsou zkrátka nej. Když si jen vzpomenu na všechny barvy kyblíků, které už jsem na stěny použila. To by byla paleta. Od žlutých, okrových, oranžových, tyrkysových, přes zelené, růžové a jsem zpátky u klasiky, v které jsem jako dítě vyrostla ... v bílé. 













Přeji vám všem krásné léto. Odpočiňte si od školních povinností vašich dětí a od taxikaření na kroužky. Užívejte vaše výlety, práci na zahrádkách a lenošení u vody.


39 komentářů:

  1. Bílá Vašemu obýváku moc sluší, ale ta černá to povyšuje ještě o další stupeň. A obrázky nádherně vynikly. To se Vám opravdu povedlo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, moc děkujeme. Ještě teď slyším ty zděšené reakce holek: "ČERNOU??!!!" A jak jsou teď rády a pyšné na svou stěnu slávy:-)

      Vymazat
  2. Hezka zmena, ja mam ted cernobile obdobi, co se barev tyce, takze za me super:-). M.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné,mě malování čeká...bude v podobném duchu barev jako u vás.a také razím bílá je nej.Moc se mi u vás líbí a máte nej blog co znám ,pokud mohu.....vašim oknům by slušely dřevěné žaluzie.Přeji vám krásné léto a pro nás sledovače blogu hodně příspěvků...LEONA.

    OdpovědětVymazat
  4. Moni,mate to moc hezke,vidim za tim tu drinu:-) je to jiny styl,nez jste meli predtim,vid.Zmena je zivot;-) Letos nas to taky ceka,ale az budou holky z domu:-) Krasne leto.Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiný styl a přitom stačí jen odlišné barvy a dvě levné lampy z IKEA. Přeměna za pár kaček:-)
      Děkuji, Lindo. I Tobě krásné léto a a´t vám jde malování od ruky.

      Vymazat
  5. Jů! Moni, to je krása!!!
    A ten pán s cigaretou - není to Václav Havel?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, Ty máš teda postřeh. Bingo! To je od Bety a jsme pyšni, že máme doma pana prezidenta v tak osobitém ztvárnění:-)
      Opatruj se a děkuju.

      Vymazat
  6. Hezká a povedená změna, taky se vracím k bílé výmalbě ;-) Hezké prázdniny D.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezká změna.....hezké prázdniny Marťula

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezká změna.....hezké prázdniny Marťula

    OdpovědětVymazat
  9. Moni,mate to moc hezke,vidim za tim tu drinu:-) je to jiny styl,nez jste meli predtim,vid.Zmena je zivot;-) Letos nas to taky ceka,ale az budou holky z domu:-) Krasne leto.Linda

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné před a krásné i po.... Přiznám se, že jsem také nedočkavě čekala na nové fotky. Hezké léto Ilona

    OdpovědětVymazat
  11. Hezké, ale předtím se mi u vás líbilo víc.
    Přeji hezké bydlení v "novém" a krásné léto ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Na barvy vůbec nejsem, ale ty, co jste měli předtím, byly moc pěkný. Tohle je ovšem super proměna, však víš, jak to mám;-). Krásný léto a odpočiňte si!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím a moc se mi to u vás líbí:-)
      Děkuji, Kačí. A nápodobně, naber síly na novou etapu:-)

      Vymazat
  13. Nové závěsy na oknech by to chtělo...Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám se tyto líbí. Doplňují tu starou venkovskou část truhly a stolu, látka je i na podkladech obrázků. A přiznám se, že jsem mezi malováním a úklidem nestihla zasednout k šicímu stroji:-)

      Vymazat
  14. Zdravím na Kopeček. Muselo to dát spoustu práce (malovali jsme v loni, tak to mám v živé paměti:-) Žádné nové závěsy, žádné žaluzie....tak jak to je, tak je to přesně akorát. Navíc domov dělají domovem právě lidé, kteří tam žijí - máte to tam překrásné, milé a útulné. A nejen díky novému vymalování, ale právě tím, že tam bydlíte zrovna vy:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme. Dalo a vůbec jsem to tak náročné nečekala. Dulux mi vždy stačit vzít jednou vrstvou a teď místy i třemi. Zkrátka na světlejší odstín z tmavého je to náročnější.

      Vymazat
  15. Jojo, taky jsem číhala, co že nepíšeš:), pěkně sis nás naučila. Bílá je krásná, také jsem se k ní vrátila po těch žlutých a oranžových a naposled laté - ových:). Nábytek bych ale asi nechala, jak byl. Moni, krásné léto, školu z hlavy ven a ochutnávej život plnými doušky, jak to umíš a piš a foť, myslím, že nejednu z nás posunuješ v umění žít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Petro. To jsou filozofická slova:-)
      My právě ten nábytek potřebovali otočit. Na původní místo s TV svítilo světlo a nedalo se na ni koukat a do temného koutu gauče jsme vůbec nikdo nechtěl a prali jsme se jen o křeslo. Teď je z křesla čtecí koutek a konečně sedíme všichni na gauči. Je to konečně funkční a energeticky otevřené.

      Vymazat
  16. Mončo, úžasné! Kochám se! Moc, moc se mi to líbí! Zase prostě váš nenapodobitelný, kopečkoidní styl:-). Já mám tak ráda, když má někdo cit pro věc, udělá si vše po svém, a má to šmrnc a osobitost... Černá a bílá super, stěna je perfektní zvýraznění prostoru, skrumáž obrázků a fotek se mi líbí převelice, a ty kočičí polštáře, hi hi...:-). (Kdepak visí Áša?:-)). P.

    OdpovědětVymazat
  17. Veľmi pekná premena. Mám Vašu obývačku rada, je útulná, úplne z nej srší také teplo domova. Závesy sa mi páčia, pretože ladia s prírodným drevom, ktoré v obývačke máte a dodávajú jej taký vidiecky šmrnc. Páčili sa mi steny aj predtým, ale ako píšeš Monika - tiež som si prešla farebným obdobím a teraz by som sa tiež vrátila ku bielej klasike. A jedna otázočka, ako držia tieto rámiky na stene? Máš ich klasicky zavesené na háčikoch? Ja mám totiž "des" z vŕtania dierok do stien :-). Pekný deň. Hela

    OdpovědětVymazat
  18. Veľmi pekná premena. Mám Vašu obývačku rada, je útulná, úplne z nej srší také teplo domova. Závesy sa mi páčia, pretože ladia s prírodným drevom, ktoré v obývačke máte a dodávajú jej taký vidiecky šmrnc. Páčili sa mi steny aj predtým, ale ako píšeš Monika - tiež som si prešla farebným obdobím a teraz by som sa tiež vrátila ku bielej klasike. A jedna otázočka, ako držia tieto rámiky na stene? Máš ich klasicky zavesené na háčikoch? Ja mám totiž "des" z vŕtania dierok do stien :-). Pekný deň. Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hela, děkuji moc.
      Obrázky jsou zavěšeny klasicky na malých hřebíčcích.

      Vymazat
    2. Ďakujem pekne za odpoveď.

      Vymazat
  19. MOC hezké, černá stěna s obrázky super, ale celkově působí váš obývák příjemně, pohodlně a vyladěně. Skvělá motivace pustit se do renovace i u nás. Jen tak dál. Musím se kouknout na všechny příspěvky o bydlení, protože se mi váš styl fakt líbí. Co budete renovovat dál? Petra

    OdpovědětVymazat
  20. dobrý den, pěkně jste si asi mákla Mončo :-)je to hezké, jen ta černá stěna pod obrázky je fajn, ale přijde mi k tomu Vašemu jakoby venkovskému stylu, který se mi u Vás v domečku moc líbil, hodily se k němu závěsy, nábytek i ta pec a vše krásně ladilo, že je moc ostrá a víc se hodí do minimalistických interiérů seversky zařízených domovů, ale to je jen můj názor a může být mylný, ale teď mi přijde, že se ty závěsy už moc k tomu nehodí, (vím jsem hrozná :-)),přeji krásné dny a užívejte prázdnin. Lenka

    OdpovědětVymazat
  21. Paní Moniko ty závěsy se fakt už tam nehodí,mě osobně by se líbily zívěsy něco podobného jak jste potáhla sedací vak, ale mín té černé na bílé. Vy si to stejně uděláte podle svého vkusu.
    Je nás tady radílků dost. Hezký večer Olina

    OdpovědětVymazat
  22. A mně se to Mončo líbí i s těmi závěsy. Je to tedy změna, chvíli jsem nevěřila vlastním očím :-) ale líbí se mi to čím dál víc a vracím se pořád na stránky a koukám. Zrovna tu míchám také barvy, mám tu také černou, za bílou kuchyň na jednu stěnu, pořád zvažuji zda šedou nebo černou..jak se v té černé cítíte, není to pak pocitově takové "morbidní"? Děkuji Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, morbidní to vůbec není, ale je nutné černou barvu rozbít ... obrázky, písmem ... jinak by se mi to nelíbilo. Za mě super kombinace, působí to čistě. Holky se toho bály a hned první moment řekly "jé, to je hezký"

      Vymazat
  23. Moni, máte to krásné...kvůli světlu, které svítilo na televizi jsme u nás stěhovali obývák třikrát...stále to nebylo ono :-) Užijte si krásné prázdniny Vy i holky, s pozdravem Ali

    OdpovědětVymazat
  24. Moni, máte to krásné...kvůli světlu, které svítilo na televizi jsme u nás stěhovali obývák třikrát...stále to nebylo ono :-) Užijte si krásné prázdniny Vy i holky, s pozdravem Ali

    OdpovědětVymazat
  25. Moni, je to moc pěkná proměna. Váš obývák se mi ale líbil v dříve ve své "barevnější" verzi. Sama ještě barevným obdobím procházím, i když postupně taky ubírám, to je pravda :-) Tak ať se Vám v staronovém obýváčku pěkně žije! Hezký večer A.

    OdpovědětVymazat
  26. Moni, prosím vás kde jste kupovala ten konferenční stolek už dlouho po takovém sním a nikde v krámech jsem ho nenašla. Hezký sluníčkový den. Simča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo, stolek byl ve starém domě, který jsme koupili. Zkrátili jsme mu nožky a natřeli lazurou.
      Napadá mě zkusit objet antiky.

      Vymazat
  27. Dobrý den, můžu se zeptat na odstínté černé? Děkuju.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥