pátek 10. června 2016

Večerní


... kroky za vesnici. Pohlazení po celém dni.
Jak já to při svém zaměstnání potřebuju. Vypadnout, vypnout a jen se kochat tím, co příroda stvořila. Neznám lepší balzám pro uklidnění duše.



















Užijte si poklidný víkend.

25 komentářů:

  1. Nádhera! Jenom si lehnut... anebo se v té kráse proběhnout!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Tam je u Vás tááák pěkně ! O inspiraci bych rozhodně nouzi neměla ...

    OdpovědětVymazat
  3. ... tak krásne to viete fotkami vystihnúť a zachytiť...

    OdpovědětVymazat
  4. Mám to také tak, v přírodě hledám uklidnění a čerpám síly ...
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky Moni, jen pohled na ně je uklidňující :-) Krásný víkend na kopeček. KatkaB

    OdpovědětVymazat
  6. Moni,co dodat.Prostě u nás v česku je nádherně.Ať to vezmeš z jaké koli strany.Mě, ale dostala fialová kytička.Víš a povíš?Papa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svazenka vratičolistá :-))) zelené hnojivo :-))) Míša

      Vymazat
  7. Moni a ty nám tu krásu předáváš ve svých krásných fotkách. já se té krásy kolem taky nemůžu nabažit, jen to neumím tak hezky vystihnout jako ty.
    a jsem ráda, že se kolem nás čím dál častěji vysévá svazenka vratičolistá. krásný pohled a užitečná rostlinka.dřív jsem ji vídávala jen na Vysočině a teď je víc a víc vidět.
    pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
  8. Moniko, krásné místo k žití ... každý máme to své .. kam chodíme potěšit duši ......
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Krasne fotky, holt je tu krasne:-).
    Tyhle fialove kyti jsem si chtela taky vcera vyfotit, kdyz jsme jeli autem z jahodarny, jenze manzel se vymlouval, ze neni kde parkovat, i kdyz bylo... Tak priste:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  10. Moni, máš talent v srdci a očích vidět krásno.

    OdpovědětVymazat
  11. Moni, díky za to, že se podělíš o krásu, kterou vidíš a zachycuješ i pro nás, které zrovna nemůžem před starostmi utéct ven a vypnout a načerpat v přírodě.
    Díky.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  12. Moni, to se ti nedivím! Vím, co potřebuje červnová učitelka! A potřebujeme to klidně i v září:o)! Tvé fotografie jsou nádherné, takže jsem moc ráda, že jsi učitelka a potřebuješ a hlavně vidíš takovou krásu! Díky za ni!Pro mě jsou tvoje fotky pohlazením po duši. Takže, když já se nemůžu procházet, kochám se krásou u Tebe! Inka

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Moniko, měla byste ze svých fotografií vytvořit kalendář velkého formátu. Takový bych si s radostí koupila:-) opravdu balzám na duši i z internetových stránek! Chodím relaxovat k vám po těžkých pracovních dnech u dětí... Bára

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Moniko, měla byste ze svých fotografií vytvořit kalendář velkého formátu. Takový bych si s radostí koupila:-) opravdu balzám na duši i z internetových stránek! Chodím relaxovat k vám po těžkých pracovních dnech u dětí... Bára

    OdpovědětVymazat
  15. Zdravím,já relaxuji u Vás♥.... díky kopečku.Přeji pohodový víkend.Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
  16. Chápu.
    Moniko, a to všechno fotíš tou pevnou padesátkou? Tvoje fotky jsou nádherný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Klárko. Ano, jen na padesátku, tu prakticky nesundavám:-)

      Vymazat
  17. Ahoj Moničko, mým balzámem jsou Tvoje fotečky, nádhera! Přeji pohodový den, Markéta

    OdpovědětVymazat
  18. Ta kombinace chrp a máků, to je prostě nádhera!

    OdpovědětVymazat
  19. Tak tyhle fotky mě dostaly.Moje sestra a švagrová jsou učitelky takže vím jak to je:))
    Ale máte úžasný dar.To tvoření s dětma a spousta nápadů.
    Vedla jsem kroužek s dětma na keramiku.A přiznám se,že po šesti letech jsem toho měla dost.A to byl jen kroužek.Nemohla bych učit,máte všechny můj obdiv.Krásné dny vám vše.Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lení, moc díky, že se umíš vcítit do naší profese. Kéž by to fungovalo i mnohých rodičů. Také si říkám, jestli to do důchodu vydržím. Je to opravdu veliké emoční a psychické vydávání se.
      Já zase obdivuji Tebe. Tak něco krásného, co dokážeš pod rukama stvořit a jak kouzelně obydlujete stodolu ... klobouk dolů! Vždy se u Tebe kochám♥

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥