neděle 19. června 2016

Sama doma


Zbytek rodiny jel o víkendu na čundr. Vždy se těším, že budu mít čas JEN pro sebe, protože vlastně nejsem nikdy sama. A víte, jak to vždy skončí?
Přerovnám skříně, proberu v nepřítomnosti Betynky staré krámy z beden s hračkami Vyházím ty porouchané a nepotřebné. Posekám zahradu, vypleju záhony, navařím, napeču a zase si drbu hlavu, že jsem si to nějak nevyužila pro sebe. Nějak jsem zkoprněla v roli mámy, že už neumím využít čas sama pro sebe.
 Ale večer jsem alespoň ujela pár kilometrů na kole. Pohled na Žebrák a Točník skrze červené makové pole ... ách, to byla podívaná! 
A co vy, umíte si užít, když už máte to privilegium být samy/i? 
Třeba se od vás přiučím. 
Já zkrátka sama být už asi neumím. 



To chce klid
...
 a 
čokoládu.


"Každý den jsem schopna potěšit jen jednoho člověka.
A dnes jsem si vybrala SEBE!"

To chce klid a
 CTRL
ALT
DELETE


Krásnou neděli♥

12 komentářů:

  1. Taky to mám tak,ale to nevadí.Člověk je sám se svým já,v klidu si popřemýšlí,srovná myšlenky a vychutná to kouzlo samoty.I když pracuje.A odpočinout si od svých blízkých a oni od vás je taky občas potřeba.Ta setkání jsou potom kouzelná.Tak užívejte klidu ať v klidu nebo při práci.
    Svaťka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Moniko, mám tři syny a chvíle pro sebe si umím užívat. Naučili jsme se, že když někam oni s tatínkem odjíždí, dům před jejich odjezdem uklízíme společně (hlavně to Lego:-) ..jinak já se snažím, když jsou oni pryč, nedělat věci, které můžu dělat s něma (a to úklid je:-)) takže třeba dvě hodiny v tahu pletu a pouštím si k tomu na plný pecky Markétu Irglovou:-) prostě ženská atmoška! Ať se Vám daří i VAšemu tříletému blogu:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Take mi to nejde, kdyz jsem doma. Proto vzdy musim vyrazit mimo dum :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsm sama o víkendu, zbytek rodinky jel na "jih" přesněji na jih Moravy, kd jsme doma. A A co já dělám? No kromě brigády jsem také uklízela po bytě, čistila, prala, vyjela si kousek na kole, byla v obchodě. Ale večer jsem si četla a psala:). A dneska ráno jsm si udělala malý čas pro sebe. Na mši, potom jedla snídani, ovesnou kaši na náměstí s pohledem na Sloup Nejs.Trojice s četbou. No nádherně mi bylo:), i to málo mi stačilo. Být mámou je povolání, které člověku přiroste k srdci a vezme je za své. víceméně to tak je, bez pořádné mámy to nejde. I když čas se také jistě najde, alespoň kousíček a člověk si uvědomí jak je čas vzácným darem:) Vše dobré Mončo. Srdečně zdravím z arcibiskupského paláce v Olomouci. Jiťa

    OdpovědětVymazat
  5. Já měla takový revitalizační víkend před týdnem... Poprvé, co máme děti (téměř 6 let) jsem si od všeho každodenního běžného odpočinula... Věnovala jsem se sobě - ráno si dala v klidu snídani, vyšla si na dlouho procházku, pak se jela podívat na jednu školní akci (tak trochu pracovně:), pak na nákup ulovit pár hadříků... No a pak se vrhla na psaní slovního hodnocení :D A psala a psala a psala... Dokonce jsem se pořádně vyspala, celých 7 hodin! :) Mezi psaním jsem chodila relaxovat na zahradu - zalévala, okopávala, přesazovala... a pak zas psala a psala, po zbytek víkendu:) Odpočinula jsem si krásně, byla jsem spokojená, že jsem dohonila své pracovní věci v klidu... chtělo by to takový víkend častěji, ne jednou za 6 let :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mony, já se vždy rozhodnu, že si tu samotu taky užiju, ale né vždy se mi to povede. Třeba muž a jeho syn jedou na střelnici a já si řeknu, že vstanu brzy a půjdu třeba se psem a udělám si pohodový den. Nakonec vždy spím hrozně dlouho, protože mě nikdo nebudí, pak uklidím, začnu vařit a něco upeču a najednou jsou kluci doma. A můj den o samotě? Je vlastně úplně jako každý jiný, i když jsme doma všichni. Ach jo:D

    OdpovědětVymazat
  7. Moniko,
    také se to stále učím
    Já nějak asi už nechci být delší dobu sama.
    A jak píšeš, chvilku sedím na zahradě a najednou vidím co je potřeba ještě udělat a vstanu a už,...
    Holky mají na čundr super vybavení!
    Tak ať se jim počasí vydaří!

    OdpovědětVymazat
  8. Moni, máme to stejně,těším se na chvíle samoty nebo aspon nepřítomnosti větších a spánek nejmladšího, ale když v pokojíčku se nejlíp uklízí, když nejsou děti doma neb VšE potřebují a vyhazovat se může pouze v jejich nepřítomnosti. Takže bud v pohodě a klidu. Pokud pracujem s radostí, je to ten nejlepší koníček:-)
    Krásný dny a krásné třetí narozeniny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  9. Já tahle pracovní volna,kdy nikdo není doma miluju,udělám spousta práce a přitom si užíju to,že po mě nikdo nechce nic k jídlu a zůstane chvíli uklizeno.Večer si zapálím svíčku,dám si něco dobrého a program si vyberu podle svého.Pak se samozřejmě těším až se zase všichni vrátí domů.Mějte se na kopečku všichni fajn.Jaroslava.

    OdpovědětVymazat
  10. Přiznám se, že to mám s těmi chvílemi jen pro sebe docela podobně...prostě doháním to, co většinou s klukama nestihnu anebo nechci stihnout, radši se věnuji jim :-) Ale teď se pomalu učím více odpočívat a je to nakonec fajn. Občas je to potřeba. Jinak věřím, že holky byly s Tomem na vandru naprosto spokojené, moc jim to sluší! A jak Betynka parádně pózuje, to je super!! :-) Jana

    OdpovědětVymazat
  11. A co to vlastně je "být sama doma"??? :-) Už si ani nevzpomínám jaké to je...:-) Ale rozumím, pravděpodobně bych na tom byla stejně... doháněla resty v domácnosti, vyvářela, pekla,...to jsme my maminky :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Po osmi letech jsem zůstala doma na víkend sama...byl to šok a já nevěděla co s volným časem, tak jsem uklízela, pracovala na zahradě atd.....prostě vše jak by byli všichni doma....jak si ty naše cácorky vyjely s tatínkem podruhé, tak jsem zvolnila...vyspala jsem se, vzala knížku lehla na lehátko do stínu a odpočívala, zašla jsem si s kamarádkou na kávičku....atd, atd....ano, už umín volného času pro sebe využít....:-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥