středa 22. června 2016

radosti všedního dne













Největší chyba,
kterou můžeme v životě udělat,
je mít pořád strach,
že nějakou uděláme.

Elbert Hubbard

Mějte pohodový den,

16 komentářů:

  1. Něco mi na té zahradě chybí,asi jezírko.Máte to moc hezké,ty květinky a všechno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by se mi také líbilo, Maruško :-)

      Vymazat
  2. I letos máte kytičky úžasné, bohatě kvetoucí, tak si dovoluji zaslat jeden praktický dotaz: otrháváte uschlé květy u bacopy nebo to necháváte na matce přírodě? Budu moc ráda, paní Moniko, když mi poradíte. Mějte krásné dny všichni u Vás na kopečku. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, uschlé květy bacopy odtrhávám, ona pak lépe nakvétá:-)
      Děkuji za milá slova, M.

      Vymazat
  3. Já jsem v poslední době největší chybu udělala, když jsem se streptokokem odletěla na dovolenou. Praskl mi tam bubínek...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda. Uši, to je děs. Mám dlouholetou zkušenost na vlastním těle, uf.

      Vymazat
  4. Krásné. Zahrada, květiny i citát.
    P.S. Na té zahradě je vidět plno práce.

    OdpovědětVymazat
  5. copak je to na té ceduli "mějte k rodičům respekt..."? Jako vždy krásné, pěkně upravená zahrada, přesto vypadá příjemně venkovsky. toho bych chtěla jednou dosáhnout, třeba v důchodu, na ten se poslední dobou upírám :-)) Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mějte k rodičům respekt.
      Vystudovali své školy bez GOOGLu :-)
      Děkuji, Báro.

      Vymazat
  6. Krása, krása, krása - moc hezké a inspirativní - něco jsem již odkoukala a realizovala např. andílky a něco mě zase nakoplo že udělám - buduji také zahradu, kde mám spoustu kytek, plno různých starých květináčů s letničkami a starých lavorů s vodou.....taky něco k zobání - rybíz, maliny, borůvky, angrešt.... no práce je tu stále nad hlavu, takže to posezení na terase nebo pod pergolou zkrátka nestíhám ....dnes to taky na lenošení nevypadá - mám otrhanou část levandule, takže budu vázat. Hezký den a děkuji za časté pohlazení na duši a inspiraci. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My si sedneme v pergole jen díky návštěvám :-) Já také zpracovávala levanduli, na paličky proti molům.
      Ať se zahrádce daří, Haní. A děkuji.

      Vymazat
  7. Moc pekne obrazky:-), a zavidim, ze za plotem uz nemate sousedy, ale jen cistou prirodu;-). M.

    OdpovědětVymazat
  8. Krása!! :-) Vše - ty nádherné kytičky, upravená zahrada (ten pohled směrem dolů k domečku je opravdu super!), tyhle zahrady se u dnešních novostaveb vůbec nevidí! A přitom mají svoje kouzlo...fakt to máte moc pěkné! :-) S pergolou to máme podobně. I když teď se tam před vedrem do stínu ráda schovám i sama jen tak. Citát s rodiči teda nemá chybu...pěkný zbytek týdne a úspěšný finiš ve škole přeji. Jana

    OdpovědětVymazat
  9. To je úplná pastva pro oči, miluji letní kytky! Ilona

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné posezení a krásná atmosféra na zahrádce. Je to vskutku pastva pro oči. A miluju tvoje psané tabulky, ty jsou skvělé :-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥