neděle 22. května 2016

Toulky po Brdech


Brdská krajina a příroda.
Ta nikdy neomrzí a nezklame.
Ale tu vůni lesa, opřeného sluníčka do jehličí a kůry ... tu vám bohužel zprostředkovat neumím. Takový parfém, kdyby někdo uměl přenést do lahvičky!
Krásně bylo.

















 "Člověk, který cestuje s touhou dozvědět se,
 směřuje přes všechny dálky hlavně k sobě samému. "
Jan Werich

Hezký večer,
M.

11 komentářů:

  1. Krása! Je vidět, že jste si to užili. Prozradíte trasu, nebo je to vaše tajné místo? :-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kroužili jsme Plešivcem, né po červené nahoru, ale sešli jsme na neznačené prázdné cestičky. Silnice z Hostomic na Jince.

      Vymazat
  2. To máš pravdu s tou vůní, taková by se mi líbila, že bych ji snad i na sobě nosila. Jinak jsem neparfémová. A i když ji nemůžeš zprostředkovat přes počítač, stejně ji cítím. Nasávala jsem ji včera i dnes. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzí, jsem na tom stejně. Od těhotenství s Terkou nesnesu žádné parfémy a vůně, vše mi smrdí a cítím jen tu chemii.
      pa a a´t co nejvíce nasáváte tu pravou vůni. M

      Vymazat
  3. Moniko, krásné fotografie a krásná rodinka. S pozdravem Miluše

    OdpovědětVymazat
  4. Okolo Plešivce je krásně. Už je to hodně let, co jsme tam byli se synem, a o něco míň, kdy jsme si to zopákli sami s manželem. Klidně bych si to zas zopákla, i když teď se asi spíš vypravíme do nově zpřístupněných oblastí. Snad tam nebude moc lidí....

    OdpovědětVymazat
  5. Moni na těch fotkách vypadáte s mužem na dvacet.Nelichotím,myslím to vážně.Krásná příroda.To mít tady,tak svého muže neznám.Já se výšek dost bojím.Alib.

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, vy jste prostě pohodáři.
    krásný den. Majka

    OdpovědětVymazat
  7. Jůůů, tak to jste šli okolo. :-) A já si hned říkala, že podle fotek je mi to povědomé. :-) My bydlíme přímo pod Plešivcem, napůl cesty z Hostomic do Jinec. :-) Hmmm, kdepak to asi může být? ;-) ;-) Moniko, krásně čtivý blog máte. :-) Daniela

    OdpovědětVymazat
  8. Ach jo, tohle mi tak chybí, no nic budu as aspoň koukat na fotky, díky za ně :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Máte moc krásné fotky! Hned bych jela na výlet :-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥