čtvrtek 12. května 2016

Šnorchlovat ...


... se dá i s brčkem ve vaně.
Co se týče Bety, vymýšlí stále nějaké pitominy.


Ještě že nás ty děti občas rozesmějí:-)
Hezký večer z Bali.
M.

6 komentářů:

  1. To je teda dobrá...já neplavu, tak bych se asi i ve vaně utopila:-)
    holky, s Vámi mě baví svět !

    OdpovědětVymazat
  2. Šmankote - ta je vtipná:-)))To musíme zařadit do seznamu blbin!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Moniko,píši trochu z jiného soudku.Nenašla jsem na vás e-mail.Prosím o radu.Jsem začínající učitelka v MŠ.Asi každá začínající uč.chce být za hodnou a oblíbenou učitelku.Ale.Toto dělají i mojí kolegyni,avšak v menší míře.Pokud jsem u dětí bez kolegyně,děti jsou hlučné,neposlouchají,hází po sobě hračky,při řízené činnosti vyrušují,nedávají pozor,odmlouvají.Tím mi nedávají možnost úspěšně vést ŘČ.Děti jsou zvyklé z minulosti,že na ně učitelka hodně a často zvyšuje hlas,jinak nereagují.To jsem si tak nepředstavovala.Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji inspirovat se knihou Respektovat a být respektován. Autory jsou manželé Kopřivovovi (Tatjana a Pavel). Nebo ještě lépe absolvovat jejich kurz. Velmi věcně a zároveň laskavě ukazují, jak vycházet s dětmi, ale nejen s nimi. "Jejich" principy lze úspěšně uplatňovat i mezi dospělými.

      Vymazat
  4. Bety je super :-))), připomělo mi to zážitek z léta asi tři roky zpět , chodili si k nám hrát Adamovi kamarádi a nejdřív se svlíkli a blbli v bazénu, pak se přesunuli třeba na trampolínu nebo do potoka, ale jeden, jeden zůstával v bazénu. Kdyý jsem ho tam jednou našla jak visí za obr nafukovacího slona přichycený rukama a nohama a hlavu má pod vodou s brýlema a šnorchlem musela jsem ho vyhnat, přece nebudu běhat každou minutu kontrolovat jestli je živý :-))), fakt nevím co ho to napadlo, ale byl tam takhle hrozně dlouho a vůbec když byl u nás byl vždy jen v bazénu třeba 4 hodiny :-). Hlídat děti v bazénu mi neva dokud dělaj rámus a hýbou se :-))). Přeju krásný dny na kopeček!

    OdpovědětVymazat
  5. Toto samé napadlo mého synovce když jsme s ním byli v aquaparku. Propašoval si s sebou brčko z IKEI a půl hodiny jsme ho hledali. Měli jsme s ním sraz u vodního baru. Prý tam byl (ale pod vodou s brčkem :)))

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥