úterý 10. května 2016

razítka pro netopýry



Na mé školní netopýry stále někdo myslí a posílá jim dárky.
Často nakupuji ve výtvarných potřebách Berouně v Idea Creativu. Tam už mě znají a znají i mou třídu. 
Často se mě v mailech ptáte, odkud máme látkové tašky na batiku, raznice, sádrové pásky na anděly, děrovačky ... tak přesně z tohoto obchodu. Mají i e-shop.
Jako dárek jim nechala paní majitelka vyrobit nejrůznější razítka. Máme slovní hodnocení, tak se nám moc hodí.
Na razítka si můžete nechat zhotovit jakýkoli text nebo obrázek, který se bude pro vás hodit. Lepím je na plastovou průhlednou destičku. Lze snadno omýt a přilepovat opakovaně.






Monča Brýdová koupila dětem razítko se smajlíkem jako figurku od Člověče, nezlob se.
Těch já dávám nejvíce:-)
Holky, moc vám za děti děkuji. Škoda, že neslyšíte jejich nadšení.
Jste zlaté.




Takže tašky jsme koupili také tu.
Pokud si něco objednáte v Idea-Creativu do 30. června, napište do objednávky heslo kopeček a celková částka se vám o 10% zlevní. Vy, co jste místní, můžete slevu žádat ústně:-)
Mějte prima den a my děkujeme za razítka :-)

8 komentářů:

  1. Mám radost, že se líbí.... prostě mne to v Německu prásklo do oka a byla jsi první, kdo mne napadl, že by tohle roztomilé razítko využil :-) Tak ať slouží a přeji tvým netopýrkům spoustu smajlíků :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Díky, Moní. Je boží. I sovičky na něj chodí a tisknou si:-)

      Vymazat
  2. Ještě k ježkovi, četla jsem Váš článek a je mi toho tvorečka líto. Zkusila bych mu dát do nějaké lahvičky nebo stříkačky teplé mléko....třeba by to pomohlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušeli jsme, ale včera to bohužel vzdal a má u nás hrobeček:-(

      Vymazat
  3. Tak to je príma, že se dětem líbí, jsme moc rády :o) Krásný den a pozdravy na půdu ♥ Lucie, Idea Creative

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné. Ti vaši netopýři se opravdu mají! :-) Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Moniko, mohu se zeptat, jaké barvy jste použili na dekoraci tašek? Děkuji! Jana z Brna

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥