úterý 3. května 2016

Nočník zabydlen







Květen je oku lahodící a umí pohladit duši.
 Mám ho spolu s babím létem nejraději.
Užívejte květů, jara a sluníčka.
M.

10 komentářů:

  1. Krááása! Také jsem se konečně pustila do zahrady. Nějak jsem se k tomu nemohla dokopat, ale už se pleje, sází, zvelebuje. :) A dneska jsem zrovna fotila rozkvetlé stromy. :) Přidám odkaz, kdybyste chtěla nahlédnout. :)
    http://baby-mamalifestyle.blogspot.cz/2016/05/kvetova-priroda.html

    OdpovědětVymazat
  2. Prekrásne fotky :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný nočník, krásná dekorace do zahrady.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám na nočníku stejné rezavé skvrny, ale u mě je neobydlen :-((
    Máte krásnou přípravu na svátek matek :-))) to bude slziček, ale když si představím kolik lásky i v tom tvém nadšení je a že k tomu vedeš i děti :-))) držím ti palce , jen tak dál:-))) K

    OdpovědětVymazat
  5. Úplně na mě z Vašeho příspěvku dýchlo jaro a energie, která vyzařuje z každého Vašeho příspěvku!

    Mějte pěkný den i v deštivém počasí

    Michaela :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rozkvetlý jabloně, úplně mě to přeneslo do dětství k ám na zahradu, no nic, budu se tady mezi barákama aspoň dívat na tyhle super fotky, díky :-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥