neděle 29. května 2016

Jedlé dárky z Dobrého krámu


Dnes bych se s vámi ráda podělila o tip, kde nakoupit výlučně české poctivé domácí produkty. Všechny tyto dobroty můžete najít  tady  v Dobrém krámu.
Na rozdíl od hypermarketů se tento obchod specializuje na prodej domácích českých a moravských výrobků, které jsou omezené svojí produkcí ... ať už z důvodů dostupných sezónních surovin, či ruční kapacity výroby.
Všechny výrobky v tomto obchodě jsou vyrobeny z poctivých kvalitních surovin,
 bez jakýchkoli náhražek a chemických přísad. 
Filosofií Dobrého krámu je podpora poctivých českých výrobců, kteří si dávají na své práci záležet a jde jim jak o poctivou chuť, tak i o pěkný vzhled a prezentaci výrobku. 
Majitel obchodu jezdí po naší vlasti, vyhledává a sám ochutnává produkty, které vám ve svém obchodě nabízí. Dělá svou práci ♥ a je to znát.





A na co se Dobrý krám specializuje?
Najdete tu domácí marmelády, džemy, bylinné sirupy a karamely, oleje, kávu, čaje, přepuštěná másla, čatní omáčky, pesta, hořčice, sladké pomazánky, kompoty, medové speciality, bylinná vína ... no zkrátka je toho hodně.
Nakoukněte a určitě pro svůj jazýček něco najdete.
Nebo uděláte někomu radost jedlým dárkovým košíkem. 


Přeji prima nakupování a dobrou chuť.
M.

15 komentářů:

  1. Vidím tam podle etiketky i Brdské pochoutky!!!!!!!!!!
    K paní Janě jsem jezdila s mamkou pro kytky, paní Jana nám při poslední návštěvě dala ochutnat marmelády a já si hned koupila její VÍTĚZNOU! Ta drobná žena 2x vyhrála MS!!!
    Má okouzlující místo na bydlení a je velmi příjemná. Mám moc ráda, když je za tím výrobkem příběh:-)
    Ps. bedýnka je krásná!
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hezké slyšet, že znáte paní Janu osobně:-)
      PS: Bedýnka je z IKEA:-)

      Vymazat
  2. Citron s vanilkou bych si hned dala! Už se těším, až dozraje ovoce a nastane doba marmelád (u nás na trhu už jsem viděla první jahody...).
    Jedlé dárky jsou pro dospělé nejlepší :o)
    Hezký zbytek neděle, Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že jo:-)
      Už kolikrát nevím, čím potěšit a jídlem se nic nezkazí:-)

      Vymazat
  3. http://www.brdske-pochoutky.cz/
    chyba, vyhrála jednou, a jednou bronz.
    Ale paní Jana je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  4. Tolik krásných, jedlých dobrot....to je něco pro mě :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím,mňam.... tohle tedy můžu!!!Ta citrónová musí chutnat skvěle.Já mám nejraději jahodu a hrušku♥))).Děkuji za skvělý tip...Přeji poklidný zbytek neděle a hlavně prosím tam na hoře "už bez bouřek".Pa,Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo. Dobrým věcem a lidem se reklama udělat sluší:-)

      Vymazat
  6. Když jsem viděla bedýnku s dobrotami, tak jsem si říkala, zdali pak tam bude Krumlovský karamel. Jupí, je tam, je to skvělá pochoutka a jsem hrdá, že jí vyrábí pan Vašek z mého rodného města. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten karamel už jen kvůli té sklenici stojí za to, že? Je skvělé, že se ozývají lidé, kteří znají výrobce, To jsem moc ráda.
      Krumlov je má ♥ záležitost, tak moc pozdravujte vaše krásné město:-)

      Vymazat
  7. Díky za tip. Neznala jsem a vše vypadá nádherně. M.

    OdpovědětVymazat
  8. Je to moc krasný a určitě i dobrý ale řekla bych že pro spoustu lidí cenově nedostupné. Ale jako dárek určitě potesi. Sama jsem vloni dávala přátelům k vánocům domácí pečený čaj ve vánočnim baleni a setkalo se s úspěchem. Takže ať žijí krásné dárky😊.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ceny jsou vyšší. Také bychom si to nekoupili jen tak sami pro sebe, ale jako dárky je to skvělé. Kolikrát tápu, co zase vymýšlet a myslím, že takového domácí dobroty potěší vždy:-)

      Vymazat
  9. Jako dárek určitě fajn, jen třeba u kompotů je smutná ta nízká gramáž - naprosto nehrozí použít kompot třeba na táč nebo dezert...je to zvláštní trend všech bio a eko producentů - balení masa, jogurtů, smetany atd. jsou tak malá, že pro čtyřčlennou rodinu je nelze použít. A pak je škoda obalového materiálu na takové pidi porce...no, asi začnu zavařovat :)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥