sobota 7. května 2016

Hrnčířské trhy v Berouně


Nepotřebuji a nesháním vlastně nic, ale nikdy nevynechám tu skvělou atmosféru.
V tomto případě mi davy lidí a tisíce tváří nevadí.
Stejně mám oči stále sklopené u stánků a obdivuji zručnost a nápaditost mnohých tvořivých duší. 
Tak pojďte s námi alespoň na malou ochutnávku po berounském náměstí, které se na dva dny zaplní tisíci lidí a nádhernými originálními kousky od hrnčířů a keramiků z celé republiky.



































Tak na viděnou zase v září.
Trhy opět nezklamaly a nevadilo nám ani, že jsme nemohli nějakou dobu nikde zaparkovat. Člověk se na tuto dobu musí obrnit trpělivostí. A to jsme místní a víme, kam do jaké skulinky zajet, stejně to nepomohlo:-)
Kdo vyrážíte zítra, užijte si to a dobře pořiďte.
M.

27 komentářů:

  1. Ten Beroun ti tak trochu závidím. Musela to byť krásna "podívaná" je to taký oddych na duši vidieť krásne veci. Príjemný víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, Moniko,
    také jsem dneska byla na keramických trhách . Povedlo se počasí, tak lidí bylo hodně. Plno krásných věcí. A těch květin. A přesně jak píšete, v září nashledanou. Miluše

    OdpovědětVymazat
  3. škoda, že tak daleko, děkuji alespoň za krásné fotky. opravdu jste ničemu nepodlehli? dá se to vůbec? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podlehli. Mám dvě luxusní látkové kabelky, hrnek a každá jsme si koupily keramický knoflík:-)

      Vymazat
  4. Dobrý den,
    vím, že je můj dotaz dost off topic, ale prosím Vás - odkud má Bety tu skvělou crossbody kabelku? Děkuji. MD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec to není mimo. Máme ji novou právě z trhů, ale koupila jsem si ji pro sebe. Snad mi ji někdy půjčí:-)

      Vymazat
    2. Ta kabelka je naprosto skvělá! Nemáte prosím kontakt (jméno, www, cokoli :-) na výrobce/prodejce? Děkuji, MD.

      Vymazat
    3. Tašky šije paní Bártová z Klatov. Jsou tak krásné, že jsem si musela koupit hned dvě. Nato, že celý život tahám teprve druhou hadrovou kabelku - tašku, tak jsem se pořádně rozšoupla. Jsou naprosto luxusní a jedna jen za 450,-Kč. jiní už nosit nebudu:-)
      Kontakt:petra-atelier@seznam.cz

      Vymazat
  5. Letos jsem vynechala, neb chystáme na příští víkend mega oslavu, ale v září se tam třeba potkáme ;-) Ty petrolejky mě nadchly! Nádhera! Díky za reportáž :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, prosím pamatujete si výrobce těch krásných dřevěných zvířátek? Přesně taková by se nám hodila do školky! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvířátka jsem kupovala v únoru na íčku na Horské Kvildě, by třeba by výrobce věděli...a myslím, že jseme platila kousek za dvacku.

      Vymazat
    2. je to pan Merhaut, má i eshop, http://www.hracky-merhaut.cz/zvirata/

      Vymazat
    3. Hračky lze koupit i přes Fler, kde toto zboží pan Merhaut též nabízí..

      Vymazat
  7. takové trhy bych si také nechala líbit! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Měli jsme jet tam k vám do středu země, můj syn Vašík usnul, asi máme u nás silný vzduch, a Honzíkovi se nechtělo od rozdělané práce, vyřezával Moai. . . .Tak snad na podzim nashledanou :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý večer,na trzích bylo fajn, jen moc lidi. Jsem ráda, že jsem se s Vámi potkala.
    Pozdravy na Kopeček.Toňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toňo, moc děkuji, bylo to milé♥
      Moc zdravím.

      Vymazat
  10. Monika tíško závidím, je to môj sen navštíviť tieto hrnčiarske trhy. Verím, že raz to víde. Príjemný víkend Lenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyjde. Spojte to s krátkou dovolenou a projděte si rovnou krásný kopcovitý Český kras:-)

      Vymazat
  11. Ahojky,moc mně mrzí,že jsem letos vynechala po-ani nevím po kolika letech.Skolila mně angína,ale v září to snad dám. My jezdíme s kamarádkou vlakem,právě kvůli parkování. Má to výhodu,že si můžeme dát pivko-medvěda. Markéta.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky, až na mě ta atmosféra trhů opravdu dýchla. Moc pěkné věci tam teda mají...taky bych podlehla. Nejradši ručně vyrobeným hrnečkům, ty mám nejraději :-) Jana

    OdpovědětVymazat
  13. My jsme letos vynechali. Na podzim nás to úplně odradilo. Je tam čím dál tím víc lidí.
    Ale třeba se zase na podzim nechám přemluvit. Rozhodně tedy bez dětí.

    OdpovědětVymazat
  14. Ty hrnky jsou uzasne! nevite prosim nejaky kontakt, ci webovky? diky:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný den Moniko,nevím co vám mám pochválit dřív.Váš blog je tak úžasný.Sleduji ho už nějaký ten rok,začala jsem na mateřské kdy bylo více času,ale stále v tom hojně pokračuji.
    Jste mi velikou inspirací,co se týče tvoření jak s dětmi tak tvoření vaše a recepty.
    Jste nápaditá já tohle miluji.Také stále něco vymýšlím,manžel uz ze mě roste.Mám dva syny,ten starší na to moc není (11let)a ten mladší (7let)toho tvoření velice baví.
    Z vašich stránek sálá takové to pravé teplíčko domova.Koukala jsem,že učíte Frause,máme tuto metodu ve škole také.Ze začátku boj,myslela jsem,že nastoupím tenkrát se synem do první třídy.Dnes už v pohodě.
    Už mnohokrát jsem vám chtěla pochválit stránky,konečně se mi to povedlo.
    Mějte se krásně,ať se vašemu blogu daří.
    na konec malá prosbička ty růžové hrníčky jsou božííííí.asi nevíte e-shop?
    Vaše fanynka Simona

    OdpovědětVymazat
  16. Simčo, moc děkuji za tak obšírnou pochvalu:-)
    Jste milá.
    Neučím Frause, ale podle Frause matematiku profesora Hejného. A neměnila bych. Učí děti logice hravou a zajímavou formou.
    Kdo má problém, jsou rodiče. Bohužel se u nás staletími zajeté učivo i známkování nerado opouští.
    Kdyby to platilo i v technice ... nemáme ani mobily:-)
    Krásné dny, M.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥