neděle 20. března 2016

Už se rodí ...


Tom na chvíli mění profesi. Je z něj dlaždič. Zatím neplive na zem a není sprostý, jak zpívají Buty :o) Vrátil se do dětství a místo Lega skládá kameny.
U každého kamene víme, odkud jsme jej přivezli. Kamenný chodníček je taková skládačka z našich výletů a vycházek.




A tady můj dnešní poklad. Ležel už zřejmě hooodně dlouho v křoví. Kdo hledá kameny, najde i něco krásného. Vrátím mu duši. Letničky v něm udělají ještě parády :o)
Hezkou neděli,

14 komentářů:

  1. Moni,to bude moc pěkný chodnicek a ještě s pribehem :-)Mas doma sikovneho pána krále i dlaždice;-)A plechacek ještě nadela parady!Tak ať se práce daří!

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, už teď je to nááádhera, miluji přírodní materiály, těším se na finální fota.
    Krásnou neděli pa pa Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, plánujeme také kamenné cestičky do zahrady. Moc mě zajímají fotky, až budete mít hotovo. No a ta symbolika s kameny...to je úžasný :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, vypadá to nádherně !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím,ať se krásně šlape....Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. To je nádherný,také máme v plánu,jste šikulky :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Teda! Chodníček vypadá hodně pěkně ;-) A nočník už vidím osázený :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mončo, Tome,
    jak vidím, jaro je definitivně tu :o) Mám radost.
    Chodníček vypadá nádherně. Není to "jen" chodník. Spolu s kameny jsou do chodníčku zasazeny i kousky vašich životů, vašich výprav, vašeho společného času, vašich zážitků, emocí, povětšinou štěstí...
    Krása!
    Krásné dny k vám na Kopeček, k jiným do údolí a ostatním do měst.
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to nádherně :) Milena

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Moniko,
    máte šikovného manžela. I ten můj je manuálně zručný, něco podobného také na zahrádce udělal, teď už se mu moc do ničeho nechce. Tak se budu těšit na další novinky vašeho budování U vás na kopečku. Mějte se moc hezky . S pozdravem Miluše
    milusebw@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Moni ten samej kakaček,jsem našla minule leto v lese,když jsem šla na houby.Nic jsem nenazbirala,tak aspon tomu jsem byla rada.Vletě jsem v něm měla kytičky.Zdravim na Kopeček.
    atka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥