sobota 12. března 2016

sobota v koláži


Tom drtí štěrk z velkých zvětralých kamenů pod budoucí kamenný chodníček.
Nachystala jsem přírodniny na Moreny, které si zítra s kamarády vyrobíme.
Upekla dětem pohoštění s sebou na domácí kino k sousedům.
Uvařila jsem další dávku mýdla.
 Áša po nočním lovu od rána spí. Střídá postel a osmý schod, kde má výhled na ulici a rušný život na vesnici. Dnes sousedce mrštný horolezec kácí obr ořešák, tak má o zábavu postaráno (kocour).
Tom si po měsíční pauze, kdy nejí mouku a cukr, konečně přál něco z mého běžného repertoáru (dnes hřeší), tak jsem měla pro koho upéct portugalské koláčky. Zítra se vrací ke svému zdravému stravování. 

Mějte hezkou sobotu.
M.

5 komentářů:

  1. Krásná koláž... ale Vy na koláčcích máte ještě jahodu ??? Krásné jaro JN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maliny. Já se vlastně nikdy neumím držet receptů:o)
      Děkuji.

      Vymazat
  2. Strašně mě láká vyrobit to mýdlo, ale nějak jsem ještě nesebrala odvahu;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vzdy, kdyz vidim ta mydla, rikam si: tak uz! Uz se do nich pustim! Tak snad...M.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥