neděle 6. března 2016

malinovka


Naše holky ujíždí na malinovce. 
V každé restauraci se po ní ptají, a tak jsme si doma vytvořili trochu zdravější variantu.
Maliny rozmačkám s třtinovým cukrem a zaliji bublinkami. Hotovo dvacet.

Hezkou neděli.
M.

9 komentářů:

  1. tedy jak já se už těším na maliny :o) ten sifon měla moje babička..ani nevím zda ho ted má moje maminka..musím se ji zeptat...myslela jsem že už se bombičky nedají sehnat :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My sifon koupili na aukru a bombičky v domácích potřebách stále mají:o) Prima retro činnost.

      Vymazat
  2. Vypadá to moc dobře;) v létě je malinovka na osvěžení vážně super

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. A pro maliny jsi poslala holky ke dvanácti měsíčkům? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... zapomnela vazeni, na maliny mrazeny ... ;-)

      Vymazat
    2. Ano, ano, mražené to zatím jistí:o)

      Vymazat
  4. Už se taky nemůžu Malín a Vůbec všech lesních plodů dočkat. Ale myslím, že teď se možná dají koupit aspoň ve směsi zmražené,ne?

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj! V létě jsem také dělala malinový sirup a z něj pak malinovku - posílám odkaz pro inspiraci - bylo to výtečné :-) http://nevsednidny.blogspot.cz/2015/07/domaci-malinovy-sirup.html Petra z Nevšedních dnů

    OdpovědětVymazat
  6. No ňam! O sifon mám zažádáno k vánocům!:)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥