úterý 15. března 2016

malé roztomilosti



Takové pitominky mi dělají dobře na duši.
Zkoušíme ladit letošní Velikonoce, ale tím pomalu končíme. Velikonoční výzdobu nijak nepřeháním a máme ji spíše venku. Pro našeho jedlíka vajíček, Betynku, je toto praktická a milá pomůcka. Kačí, moc děkujeme♥



Mějte krásný den a pochlubte se, jakými drobnostmi si občas zpříjemňujete den.
M.

17 komentářů:

  1. Roztomilý zajačikovia a krásna koláž fotiek na konci príspevku.

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, zase jsi pohladila moji duši:-)
    A jak si zpříjemňuji den ? Nakukování sem:-)))) Díky. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Čokoládou :)
    a jinak děkuji za Váš blog, je tu fajn
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Moni,taky mám už nějaký ten rok podobne zajicky doma:-)Čepičky jsem vyhrála na jednom blogu.U nás také velikonoční výzdoba stále odpočívá v garáží,ze zdravotních důvodu nemam ha ní ještě sil.Snad to do příštího víkendu stihnu!Radost mi dela 12 léta dcera,ujmula se nyní kuchyně a jde ji to na 1*!Momentálně smaží palacinky s tvarohem a jahodami:-)Krasne předjaří i Vám na kopeček!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, já je dostala od kamarádky, moc potěšily.
      No, jsem zvědavá, kdy se naše slečny ujmou kuchyně :o) Zatím to nevypadá nadějně.
      Hezké dny, M

      Vymazat
  5. Moni, vy máte vždy tak krásně jednoduché roztomilosti, co potěší a inspirují :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, díky moc.
      V jednoduchosti vidím krásu :o)

      Vymazat
  6. krásní zajochové :-), dělám si radosti taky takovýma drobnostma, naposledy retro nůžky k zavěšení v kuchyni z venkovského domu.hezký zbytek týdne. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Dano.
      ... a já dnes jedním sukulentem:-)

      Vymazat
  7. Moni, máte příjemný blog a krásné nápady :) Jen tak dál :) Já si momentálně zpříjemňuji dny jarní dekorací. Hezký večer všem!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak přesně tohle je tak akorát pro mě velikonoční výzdoba, jednoduchá a čistá a roztomilá. Dal by se někde sehnat návod na ty čepule? Moc děkuji. Máte moc příjemný a pohodový blog Moni. A váš muž je prostě k nezaplacení!!! Ale taky jednoho takového doma mám, s hermelínem by se určitě popasoval podobně Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlí, děkuji moc a čepičky jsou koupené v TCM.
      Hezký víkend, M

      Vymazat
  9. Ahoj Mončo,jukla jsem až dneska a jako vždy jsi mě pohladila na duši, dnes o to víc, že se "ušáčci" ujali, ale hlavně žasnu, jaké zázraky jsi s nimi vykouzlila - jsou vážně k nakousnutí.O velikonoční výzdobu se u nás doma po svém postaraly děti už před týdnem, ovšem teď po týdnu z ní už moc nezbylo. Náš Mourek usoudil, že ty nové "hračky" jsou pro jeho zábavu :) Nevadí, jaro brzy přijde i bez dokonalé výzdoby :) Krásné Velikonoce!K.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥