středa 30. března 2016

Áša měl narozeniny


... a gratulaci prospal. 
Není divu. Po nocích trajdá a celý den spí. Jen střídá postel za ratanovou truhlu.
Přála bych si umět takto tvrdě spát.
A dary? čistě sežratelné ... hovězí a rybičky.



"Pokud chcete to nejlepší místo v domě,
odšoupněte kočku."

Krásný den, M.

17 komentářů:

  1. Citát mě pobavil, to platí 100% :D také máme šelmičku, ten náš miluje ratan, truhlu by mi přes noc rozpletl :D Velká gratulace kočičákovi...s pozdravem Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Je to opravdovy frajer! I jemu pevne zdravi! M.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný kocourek a ještě nádhernější je na Vašich fotkách! :) Mohu se optat - asi jako mnoho jiných přede mnou - čím fotíte? Alespoň objektiv. :) Děkuji za odpověď. Strašně ráda chodím na Váš blog a kochám se. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, děkuji moc.
      Canon EOS 600D, objektiv 50 mm.

      Vymazat
    2. Děkuji. :) Tipovala jsem "padesátku". Já si ji přivezla minulý pátek a jsem z těch fotek nadšená. Vypadají úplně jinak než základním objektivem. Ovšem "duši" fotkám nedává foťák, ani objektiv, nýbrž fotograf a Vy to děláte obdivuhodně a nádherně. :)

      Vymazat
  4. Zdravím,posílám gratulaci Ášovi...dárek super,rybičky také můžu))).Krásná dny....Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. To to letí... Áša je krásný kocourek, posíláme mu podrbání za ouškem :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Posílám blahopřání Ášovi, je no nádherný kocour, je fakt, že kočky si vyhledávají ty nejlepší místečka a musím je často odsunovat, třeba odsud z křesla u PC.

    OdpovědětVymazat
  7. Áša je velký fešák (fotek s ním není nikdy dost) ... ten náš je tento čas věčně v tahu ... nabaštit a ihned zase jít a tak dokola ...taky přeje Ášovi všechno nej !!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Gratulace vyřídím. Díky moc.

    OdpovědětVymazat
  9. Musim se smat...prave jsem odsunula kocku, abych si mohla sednout k pocitaci:) Vzapeti vstala z pohovky a lehla si za me:) Asa je fesak kocour!

    OdpovědětVymazat
  10. Na dálku třesu Ášovi tlapičkou!
    Citát překrásný, rozesmál mě. Na posteli si vás dokážu představit, když byste ho odsunuli, ale na tom ratanovém koši?!... :o)))
    Krásné dny
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Asa je uzasny! Anni po nem touzi uz jsem nalomena jediny problem mam strach aby ho na jeho toulkach nesrazilo auto.... ale pry ti kastrovani se drzi vic u domu... spici schoulena kocka tak nejak umocnuje pocit domova klidu atd tak vsechno NEJ Asovi! papa i.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc milý fotečky, neodolatelný. Jak se někde objeví kočka, už jsem tam. Přeji krásné jarní dny. Slávka

    OdpovědětVymazat
  13. Je nádherný, presne ako náš Tiger. Je v dobrých rukách a zjavne mu to prospieva. Andrea

    OdpovědětVymazat
  14. Ten citát na konci je neskutečně pravdivý. Proto mám taky kočky ráda. Taky máme kočičku a ta taky pořád spí, až jí to někdy závidím, že může tolik spát. Jinak máte strašně krásné fotky. A celkově je ten článek hezký na pohled. Ať se daří v psaní. Hezký den.
    http://ahojtadyalca.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥