neděle 28. února 2016

Střípky nedělní


Dnes jsme se zhostili jarního úklidu v boudě. Venku bylo nevlídno, mlhavo,  výlet by si zasloužil trochu lepší počasí.
Uf, jak můžeme nashromáždit takových věcí???
Jak jsme se dřív mohli vměstnat do bytu o 49 metrech?
Tohle nám jde ... na jaře krásně poklidíme a na podzim se jen divíme, jaký élent za sezónu vyprodukujeme.
Bety měla za úkol na prázdniny napsat strážci pokladu několik vět o tom, co prožila.
A protože jejich strážce pokladu je v pirátské třídě, patřičně jsme dopis okořenily, tedy ohořely.
Chcete tip na čarování s dětmi?
Napište cokoli gumovacím perem, projděte se kolem krbu, či položte papír na radiátor, nebo přidržte u svíčky ... všechen inkoust zmizí. Bety byla zděšená, že své dílo musí psát znovu:o)
S Terezkou jsme vyráběly zajíce ze špalku. Velikonoce se blíží a když jdou ze špalků andělé, zajíci půjdou také.
Večer alespoň pidi procházka s čelovkou. Áša s námi po vsi chodí jako pejsek.



Začněte zítra poklidný týden a vy, co máte prázdniny, si je pořádně užijte.

12 komentářů:

  1. Paní učitelko Vaše dcera tam mám chybu ....ve slově bila se píše tvrdé y...ona někoho bila ??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, to je ale hloupy komentar.Procpak? Myslim, ze holcicka chodi do prvni tridy. A i kdyby ne.. Krasa a kouzlo je v tom napadu.Cely kopecek moc zdravim. Pozdrav privanul az z dalekeho Texasu.Petra

      Vymazat
    2. Milý anonyme, ano Bety má ve svém dopise hrubku jako hrom, kterou bych řešila se třeťákem. Po dětech můžete chtít, aby uměly to, co je v jejich silách a co se probírá v gramatice.
      Mně přijde geniální, že po půl roce ve škole umí sama napsat vše, co potřebuje. Je vidět, že neučíte malé děti (tedy alespoň doufám).
      Mějte se krásně ve Vašem bezchybném světě. M.
      PS: A když už jsme u těch oprav: za oslovením se píše čárka :-)

      Vymazat
    3. :) tak u vás již také řádí anonym :) mě vždy napíše velmi milý komentář. Naučila jsem se jej ignorovat. Jsou to lidé, kteří si potřebují něco hojit. Krásný den a spoustu nových zážitků přeji :)

      Vymazat
    4. Milý anonyme,děláte si legraci,řešíte hrubku u prvňáčka?Bude lepší,když si svoje nepříjemné komentáře necháte jen pro sebe. S pozdravem Andrea

      Vymazat
  2. Moni, díky moc za čarovací nápad. Se Skřítkem určitě vyzkouším:).
    Bety píše úplně úžasně!

    OdpovědětVymazat
  3. A ja chtela napsat, jak jste si vsichni podobni - tedy nejmladsi generace, to miminko jako by byla vase:-), a tady zase nekdo otravuje s hrubkou u prvnacka?! Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím Moni, chtěla jsem se zeptat, z čeho má zajíc uši...jste úžasní...pa Vokopka

    OdpovědětVymazat
  5. Ja jsem si myslela, jak si u deti splhnu, kdyz jim ukazu kouzlo a houby... Kuba hlasi (tonem cerstveho pubertaka): To znam, to zmizi. Tak nic...tak nekdy jindy:)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den paní Moniko,Váš blog mám moc ráda.Bety krásně napsala vše, co dělala o prázdninách a jako prvňáčka
    ji obdivuji.Nechápu však zlého anonyma...co tím chtěl říci, pokárat Vás nebo Bety?A proč to vůbec napsal?
    Musí to být někdo hodně naštvaný na svět, nechápu ho.Přeji Vám, aby jste dovedla dál svým blogem inspirovat ,jste úžasná učitelka a matka!A dík za to, že jste tu chybu po Bety neopravila!Miluše Urbanová

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím Moni,přijde mi zvláštní,že někdo chodí na blog♥ a nevidí ty nápady,inspirace.....,ale vytýká nějakou hrubku od prvňáčka a sám tam má chyby "podle mně to B. napsala krásně".Já na vlastní blog nemám odvahu a proto jsem ráda,že tu i s Tomem jste.....Zajíček vypadá skvěle,dobrý nápad.Pa,Šárka

    OdpovědětVymazat
  8. Hurá tak jsem tu zase rozvířila vody a Kopečku zdar..Moc se mě to líbí jak holky spolu držíte.Tak to má být...O.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥