pátek 19. února 2016

škola hrou



"Cílem vzdělání a moudrosti je, aby člověk viděl před sebou jasnou cestu života, po ní opatrně vykračoval, pamatoval na minulost, znal přítomnost a předvídal budoucnost."
Jan Amos Komenský


Vypadá to jako prosté hraní, ale těch činností a dovedností, co museli dnes netopýři prokázat.
Měli jsme projektový den V obchodě.
Ráno jsme si vyrobili zboží, peníze i obchody. Střídali jsme role prodavačů a nakupujících.
A to bylo početních operací na sčítání a odčítání!
 Umět spočítat kolik mám zaplatit a kolik mám jako prodavač vrátit.
Propojení matematiky, čtení, výtvarné a pracovní výchovy v praxi. 
Strašně se těšili a moc si dnešní den užili.








"Vše na tomto světě se dá napravit jen jemným teplem lásky, poněvadž jinak je to nemožno."
Jan Amos Komenský


Hezký víkend,

8 komentářů:

  1. Jěžkovy voči, Moniko, já chci, aby moje děti chodily k Vám do školy!! Nemůžete se naklonovat a obsadit české školy? ne, bez legrace - obdiv.:-)zdravím,K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také bych se nejradši přestěhovala, aby moje děti mohly chodit k Monice do třídy :-)

      Vymazat
  2. Také s dětmi dělám,baví je to v každém věku. Nyní využívám v angličtině. Hezký víkend Markéta

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych chtěla tu "voňafku" za 5Kč :-D ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím,chci se vrátit do dětských let a mít tě za paní učitelku♥.Krásný víkend...Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, Moniko,
    ač jsem učitelka 2.stupně, váš blog čtu moc ráda, dýchá z něj neskutečná pohoda! Hezké fotky, úžasné nápady. Díky za inspiraci a pěkné chvíle u vašeho blogu. Alena

    OdpovědětVymazat
  6. Krása.Dnes jsem si toho Komenského musela hodně připomínat :) Mimochodem, narazila jsem na toto, kdyby se vám líbilo http://www.fler.cz/zbozi/magnetka-netopyr-6883228 Přeju zdraví a sílu na veškerou vaší krásnou práci. Díky, že vás můžeme sledovat. Veronika

    OdpovědětVymazat
  7. a ještě http://www.fler.cz/zbozi/netopyr-6747105

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥