středa 24. února 2016

Lepíme, vegetíme


Šít neumím a závidím vám všem zručným tento um. Zvládnu "ušít" v ruce drobnosti jako rybičky a srdíčka. Ale s lepidlem si rozumím:o)
Nehezký tisk na kufříku jsem překryla textilií a na tu jsem nalepila srdíčka. Závoj jsem také dala dohromady s pomocí tavné pistole ... to je má velká kamarádka.


Terezka si užívá holčičí tvoření  s přespáním u kamarádky a my s Bety  lepíme, blbnem,  tvoříme a samozřejmě se ani nám nevyhýbají takové lákavé činnosti jako prosedět nějakou dobu u počítače. 
Bety se zamilovala do Hoggyho (Petra  Lexy) a z počítače se permanentně  ozývá jeho hudební skupina Slza. V šesti se mi to zdá dost brzo, ale co naděláme ... lahváčem nepřiložíme. Holky nám rostou do telecích let.
 A to jsme se jim snažili vštěpovat od malinka lásku ke kvalitní hudbě.
 Když Bety zjistila, že jsme seděli téměř vedle něj na Blogerovi roku, málem omdlela. 
Áša dnes přišel o své mužství. Konejšíme ho, hladíme a spí mi na klíně. Jinde nechce.




Konec prázdninového zpravodaje. Jdu psát slovní hodnocení, konec měsíce se blíží:o)

5 komentářů:

  1. Jé... užívejte prázdninové pohodičky ... já druhou půlku prázdnin odstonala :-(
    A víš co myslím Mončo? Že kdyby ses s tím šicím strojem seznámila blíže, určitě by ses to také naučila ;-) Máš ruce šikovné, mysl plnou fantazie a srdce na dlani... to stačí :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mončo, každý umíme něco, vy dokážete nádherné věci, které třeba ostatní ani nenapadnou. Šití není až taková těžká věc, a i když jsem vyučená pánská krejčová, kolikrát koukám jak některé šikulky umí víc než já. Ášovy posíláme pohlazení, já takhle chovala a konejšila minulý týden naší Máyu, den prospinkala, nehnula se ode mě a druhý den zase řádila jak černá ruka.

    OdpovědětVymazat
  3. Hoggy u nás jede už dlouho a spousta dalších blogerů a blogerek. Mladá si postavila hlavu, že musí do Brna na nějaký sraz blogerů. Jen si představím ječící holky a je mi z toho zle!
    Jsem to ale nepřející matka :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Moniko, kdyby jste se někdy chtěla naučit šít, tak doporučuji časopis Marina. S Bellet začalo šít opravdu hodně začátečnic. http://casopismarina.cz/eshop/ Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Ten kufřík je super;) Já jsem na tvoření antitalent, protože mi to nikdy nevyjde, tak jak bych si představovala:/

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥