čtvrtek 4. února 2016

Bez srdíček to nejde


... když se blíží svátek Sv. Valentýna.
Rychlovka pro děti, na kterou potřebujete jen papír, nůžky, lepidlo.
Jediná tlapa medvěda je dlouhá, na konec tlapky nanesete lepidlo asi na půl centimetru a packu mu přilepíte na záda. Vznikne náruč, do které zasunete se vzkazem.



Mějte (se) rádi.

9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Není můj originální, alespoň sdílíme:o)

      Vymazat
  2. Hihihi... včera jsme si tyhle medvídky taky s kolegyní vytiskly ;-) Moc milý a jednoduchý nápad :-) Pa V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, děti byly nadšené. Já to kreslila, nějak jsem nenašla původní stránku:o)
      pa,

      Vymazat
  3. Super nápad, prosím tip na stránky, kde se dá šablona stáhnout, děkuji! Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí kreslila podle malinkého okénka někde na pinterestu. Nestahovala jsem .

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥