neděle 24. ledna 2016

Víkend s teploměrem


Na fotkách vypadá víkend idylicky, ale praxe byla trochu jiná. 
V pátek ještě holky trochu sjížděly kopec.
Terezka má boby letité po tatínkovi. Já měla tytéž. Jsou to držáky. Dodnes na nich bobujeme. Drží jak židovská víra. Bety má nové a po třetím bobování se urvala brzda.
Holky to vyřešily vměstnáním se do těch starých poctivých :o)
Tatínek má od čtvrtka horečky.
Mačkám freše, aby měl dostatek vitamínů a my na ochranu před bacily.
Vařím čaje, nejvíce zázvorový s pomerančem a měním propocené povlečení.
Došlo naše dospělácké a spíme v dětském z Ikea :o) A zalíbilo se mi to.
Včera ráno jsem ve vánici a v šíleném mrazu jela do lékárny a dostala jsem své první hodiny na neprotažené silnici.
Kupodivu jsem si vzpomněla, že mám volant strhnout proti a nešlapat na brzdu. Sama sebe jsem překvapila.
A dnes to vše taje. Děsivá rychlost rtuti na teploměru.
Holky byly také nějaké polehávající a já se sama nikam nedokopu, takže jsem jen prostála víkend u plotny, nošením dříví, přikládáním do krbu a uklízením. 
Bety padají zuby jak houby po dešti a vyrukovala na nás s otázkou, jestli opravdu ta zoubková víla existuje.
A tak dlouho se důrazně ptala, až jsme jí řekli pravdu. Byla zklamaná a naštvaná.  Asi sama na sebe, že si to kouzlo nechala vzít. Když ale ráno pod polštářem našla penízek, volala na celý dům, že ta víla je skutečná.
Jojo, ten předěl od fikce ke skutečnosti. Něco slyší ve škole, ale ještě tomu sama uvnitř odmítá uvěřit.



Takže začněte týden ve zdraví a plni síly. Z lazaretu,

13 komentářů:

  1. Mončo, nedá se nic dělat, není každý den posvícení. Ať se marod rychle pozdraví. My včera užívali sněhu na sjezdovce a dneska sluníčka na zamrzlém rybníku, poprvé a bohužel asi naposledy, taje neskutečně rychle.
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Rychle se uzdravte. My jsme vloni leželi celá rodina měsíc

    OdpovědětVymazat
  3. Preji brzke uzdraveni, at nelehnou i dalsi.
    A co me hooodne zaujala, je ten maxi kocour na posledni kolazi. Nadherny.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji vám brzké uzdravení.Chtěla bych vás pochválit za tu reakci za volantem, nevím jestli bych to ustála jako vy, u nás včera bylo taky velice sněživo a domů z práce jsem jela krokem s hrůzou v očích. mějte vlídné dny. :-D P.S. Kocour Áša je už pořádný macek :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Moniko a všichni Na kopečku, držte se. Občas si prostě naše tělo vyžádá odpočinek v podobě nemoci i když to úplně neplánujeme, zase bude dobře! Moc ráda čtu Váš web a je mi velkou inspirací, děkuji, zrovna včera jsem zkoušela trhací koláč a všem moooc chutnal, určitě brzy zopakuji...Víla Zubnička existuje :-) já u toho své malé děti nechávám, Víla zubnička je postavičkou v příběhu Legendární parta,akorát prostě někdy nestíhá...zkuste holčičkám pustit, je malinko strašidelný, ale dobro zvítězí...Opatrujte se, Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím všechny zdravé i nemocné.Alib.

    OdpovědětVymazat
  7. Mončo, tak ať se vám taťka brzy uzdraví a ostatní nepadnou. U nás takto každý rok od listopadu až do května..jeden onemocní, pak si to měsíc předáváme, týden ok a znovu...Krásný týden. Katka

    OdpovědětVymazat
  8. Brzké uzdravení!
    Naši kluci říkají zoubkové víle "Víla zubařka". Vědí samozřejmě, jak je to s ní doopravdy, ale všichni děláme, že existuje. Podle kluků vypadá přesně jako naše paní zubařka. Paní asi 50-letá, s dlouhými vlasy do drdolu, rozesmátá a moc hodná.

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, u nás je to také hotový lazaret. Přeju brzké uzdravení! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím,T. přeji brzké uzdravení a dámskému osazenstvu ať se nemoc vyhne....papa,Šárka

    OdpovědětVymazat
  11. Moni ať se bacil nešíří dál... Bety krásná i bez zubů! Držte se pa I.

    OdpovědětVymazat
  12. Přeji rychle uzdravení.. :) A s tím věřením a nevěřením je to těžké, ale myslím si, že ta práva dětská víra vytváří ždibec kouzla a bez toho už by to nebylo ono.. :)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥