pátek 18. prosince 2015

z půdy



... takovou tvořivou maminku mám ve třídě. 
Nemám já kliku?
Děti dostaly každý svého keramického netopýra do společné zvonkohry.
Nádhera. Děkuji ještě jednou.



Naše poslední andělské obrázky ze třídy.
Inkoust, zmizík, tuš a popřípadě vodovky.
Zrovna mi kolegyně říkala, jak se ve čtvrté třídě vytrácí to kouzlo přirozené dětské kresby a obrázky už nejsou, co bývaly.
Užívám si, že mám zatím ty opravdové malíře, kteří malují a kreslí srdíčkem.



Monča

PS: Umřel mi počítač, už je někde v křemíkovém nebi ... a tak mi chybí můj font na fotkách i vytvořený podpis. 
Jedu v nouzovém režimu na jiném PC a vše mi trvá  zatraceně dlouho :o)
Teď teprve vidím, jak je člověk srostlý a zvyklý na svou klávesnici :o)
Prima den. 

2 komentáře:

  1. Zvonkohra je moc hezká, pěkný nápad, milý :-) Je fajn mít podporu i ze strany rodičů.
    S tím kreslením to snad ani nechci slyšet. Já pořád žiju v představách, že moje děti budou stále dětmi :-(
    A počítače je mi líto. Loni mi taky odešel, byla jsem jak bez ruky. A dodnes jsem se s novým úplně nesžila :-D
    Přeju krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná zvonkohra:). Je to radost mít takové rodiče ve třídě.
    O tom, jaká to musí být radost mít za paní učitelku Tebe ani nemluvím.
    To je potom poklad!
    Krásný advent k Vám!:)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥