úterý 15. prosince 2015

hvězda


Trošku piplačka, ale výsledek stojí za to :o)
Tady je video, které vám pomůže složit si svou papírovou origami hvězdu krok za krokem.
Hodně trpělivosti a pevnou ruku.



Krásný den,

9 komentářů:

  1. Ahoj Moničko, jsi neskutečná šikulka. Hvězda je kouzelná ! Ilona

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná hvězda, překrásné fotky, všechno móóc pěkné pokoukáníčko. Přeji krásný adventní čas.
    Romana

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůva tak to vypadá moc krásně. Určitě vyzkouším :-) Jsi holka šikovná :-) KatkaB

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Mončo,ta k to je výzva! loni jsem skládala Vaši květinu. a byla nádherná, ale tady tedy nevím.....to je piplááááááčka:-) moc děkuji! Krásný adventní čas ke tvořivým holkám na kopeček!Maruška

    OdpovědětVymazat
  5. Moni je nádherná! Já na tyhle piplačky moc nejsem, ale do hvězdy určitě jdu... díky za video pa I.

    OdpovědětVymazat
  6. Je krasna. Uz jsem nejake origami zkousela a dokazala si, ze to pro me neni:-(. Me schopnosti konci u vejire:-). Hezky den. Marcela

    OdpovědětVymazat
  7. Mončo krásné.Zase jsem po dlouhé době nakoukla a mám se tolik čím kochat.
    Z takového papíru jsem dělala koule na stromeček a byly taky moc krásné,jen moje maminka mi je zabrala a už jsem se k tomu zatím nedostala.pa krásné adventní dny

    OdpovědětVymazat
  8. Tak týchto hviezd som urobila na adventný trh a do knihovny 90ks. Skladali sme obrázky zo starých tiskov - adventné roráty. Ťažké sa mi to nezdalo, ale štvalo ma, že 9ročná dcera to zložila na prvý pokus podľa kresleného a hneď pokračovala z hlavy, kým ja som aspoň tri ďalšie ešte šla podľa návodu, aby sa mi to uložilo v hlave a ešte som skontrolovala i video...

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥