pondělí 2. listopadu 2015

Sluncem zalitá


... příroda umí pohladit po duši. Má čarovnou moc, když se umíme koukat.




Moc bych vám všem chtěla poděkovat, že jste v soutěži hlasovali pro Kopeček.
Letos je finálová desítka bez tohoto blogu, ale mám neuvěřitelnou radost za Toma.
Ten se díky vám do finále probojoval. A ode dneška se hlasuje nanovo, 
tentokrát o umístění v TOP 10.
TADY

Mějte krásný den a věřte, že nejsem soutěživý typ. Daleko milejší je pro mě vaše laskavé slovo a vidím, kolik vás sem denně chodí ... a to je ta pravá radost a motor, proč psát a fotit.
Děkuju, 

19 komentářů:

  1. Moni, to je mi moc líto. Celá rodina jsme Vám i Tomovi posílali hlasy. Nikdo se nezaslouží výhru víc než vy dva. Přinášíte radost do našich domovů. Krásné dny! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
  2. Moničko moc krásné fotky..a Ty se umíš svým srdíčkem moc pěkně koukat..Tvé fotografie opravdu pohladí po duši.
    Moničko prosím Tě poradíš jak postupovat při dalším hlasování pro Tvého Toma?Přeji pěkný den všem NA KOPEČEK..Anna♥

    OdpovědětVymazat
  3. Moni a ja doufala ze to letos vyhrajes :)) ani nevim ze tvuj Tom ma nejaky blog... ty ovecky to je nadhera! kdyz uz nemam ty kravy, tak aspon ovce bych brala, to je taky nadhera... Papa I.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taaak uz jsem ho nasla...to jsem teda mimon, ze jsem to nevedela.... je vubec mozne ze jste oba tak sikovni???? Vy jste snad mimozemstani, ale ti uplne nejlepsi!!!

      Vymazat
  4. Moni, tak to mě mrzí. Hlasovala jsem pro Vás a ani by mě nenapadlo, že se nedostanete do desítky. Máte nádherný blog, krásně, laskavě píšete, fotíte, žijete. Vašemu Tomovi pošlu hlas, jen co zjistím kde a jak :-)
    Mějte se stále krásně, Katka Z.

    OdpovědětVymazat
  5. Má to tam Tom :) Tak tedy Tomovi tlačíme tlapky, teď to trefí! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den. Milá paní Moniko, moc Vám děkuji za úžasný blog. Chodím k Vám často pro inspiraci a nebo jen tak, protože Vaše stránky jsou jako pohlazení na duši. Hlasovala jsem pro Vás i pro Vašeho muže a jsem ráda, že alespoň jeden z vás postoupil do top 10. Samozřejmě budu hlasovat dál. Mějte se krásně. Danka
    P.S. Dnes jsem vyzkoušela vaší horkou čokoládu a všichni jsme si skvěle pochutnali. Fakt BOŽÍ!

    OdpovědětVymazat
  7. Moni,
    také jsem hlasovala pro kopeček.
    Mrzí mě to !
    Tomovi jsem hlas poslala :-)
    Krásné klidnější listopadové dny!

    OdpovědětVymazat
  8. Moni, to není možné máte nejhezčí blog!!!!! U mě jste jednička!!!!! hezké dny. JN

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím,já hlasovala pro kopeček,poněvadž tam patříte oba a výsledek mě opravdu zklamal(((((.U mě je kopeček TOP1....Ale nic není ztraceno......Tome, máš to tam a věřím,že to dobře dopadne)))).Papa Šárka

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Moni, mám Vás virtuálně moc ráda a jste pro mne velkou inspirací! Blog máte nádherný, hlasovala jsem pro Vás, škoda, že to nedopadlo. Děkuji Vám za to, že se blogu věnujete a stále přinášíte tolik nových nápadů, myšlenek, krásných fotek..... Mějte náááádherný podzim a opatrujte se celá rodinka. Martina :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Moni,stejně si pro mě jednička a Tomovi jsem poslala hlas a i kdyby to nevyšlo,stejně jste oba top,pa Dáša

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Mončo, tak tohle nechápu. Kdo v té 10 tedy je? Tvůj blog je mi denním chlebem, máme stejně staré kluky, tak se kochám a inpiruji. Žijete krásný, normální život. Přeji, ať je vám stále tak krásně jako dopusud.
    Pro Toma jsem už hlas poslala. Zaslouží si ho.
    Zdravím Peťula

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Moni, chodím sem hrozně ráda a ani nemusíš patřit mezi blogerky roku ;) Pokaždé mi udělá radost, když najdu nový příspěvek - vždy mě pohladí po duši. Ráda koukám, jak Vaše holčičky rostou, jaké společně podnikáte výlety do přírody, co dobrého jsi upekla/navařila, jak jsi nazdobila vaše bydlení, co hezkého jsi vyrobila, co pěkného vyrobil Tom, jak krásná je Vaše zahrada...sama vidíš, kolik toho je a není to zdaleka všechno :) Dělej to dál k radosti sobě vlastní...ale i naší - Tvých čtenářek ;) Tomovi fandím, má úžasné příspěvky na blogu, které mě vždy pobaví - umí fantasticky psát - patřil mu můj hlas jednoznačně v prvním kole a před chvílí jsem mu poslala jeden i do toho druhého - moc mu to přeji! Měj se Ty, Tom i holčičky krásně :) Zdravím k Vám Na Kopeček :) Věrka

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Moničko, miluji "U nás na kopečku". Mám ráda každodenní rituál otevření Vašeho blogu, kdy s velkým nadšením očekávám nový příspěvek. Hlasovala jsem pro váš blog, vůbec nevadí, že nejste mezi prvními, protože pro mě jste SUPER JEDNIČKA mezi blogerkami. Moc děkuji za mýdla jsou nádherná, a taky děkuji za vaše maily, které mě moc potěšily. Vnučka Apolenka je už na světě a určitě bude s babičkou "sjíždět" váš blog s nádhernými obrázky. Děkuji Jarka H.

    OdpovědětVymazat
  15. Moni, ty Tvoje fotky- to je pro mne vzdy takove pohlazeni na dusi... Prenesu se vzdycky k "svym korenum"... Tomovi mic blahopreji, rada ctu jeho blog. Ja mam nekolik mych Nej blogu a Kopecek v nich ma jasne misto. Takze pro mne jsi jednim z mych vitezu!!! Pozdravy z pobrezi posila Tereza

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Mončo,také jsem hlasovala i pro Vás i pro Toma.Myslím,že by měli změnit kategorie.S vyjímkou Tereza in Oslo,kterou jsem zaregistrovala poprvé loni po vyhlášení výsledků,tak letošní nominované jsou pro mě absolutně neznámé.Jsem také Vaší nadšenou návštěvnicí blogu.Děkuji.Eva

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Moni,
    hlas jsem mile ráda přidala :o) a držím palce.
    Krásné dny
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Jste, milá paní Moniko, s vaším Tomem jedničky, ať už se v soutěži umístíte kdekoli....
    asi mám pro vás dva slabost...máte lásku k přírodě, k focení, ke psaní, jste laskaví, a máte děti ve věku mých vnuček, já vás prostě beru jako blízké lidi....a mám k Berounsku vztah....

    Jiřina ( trvalkadahlia.blog.cz)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥