čtvrtek 5. listopadu 2015

Na knize ....


... stále pilně pracujeme.
Tak, milé kolegyně elementaristky, další z řady inspirace, jak prvňáčky motivovat při prvním setkávání se s písmenky :o)


Z jako zebra.
Ž jako žirafa.



N jako noviny. Klasika. Nalepit písmeno N z proužků novin.



V jako voňavé. Lepidlem napsat V a posypat kořením. Skořice je úžasná. 
Voní mi celá skříň:o)

Mějte se prima. Zdravíme s prvňáčky z půdy.


7 komentářů:

  1. To je milé... i já posílám pozdrav na půdu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moni to je moc krásný a jednoduchý nápad..taky se učím přes obrázky a oční vjemy,navíc malované,to je něco pro mě..příští září mi jde Adámek do školy,tak budu u Tebe nakukovat asi hodně často:-)Díky za inspiraci,krásné fotky a prima náladu tady u Tebe..Hezké dny..
    Bi

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, opět moc hezky ztvárněná písmena. A kniha bude navíc i voňavá.:-) Řadíte je do knihy podle pořadí, ve kterém se s nimi seznamují nebo podle abecedy? Krásný víkend. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Opět krásné! Vaše děti ve škole mají opravdu obrovské štěstí, že je učíte právě vy, Moni :-) Přide mi, že toto povolání je čím dál náročnější a je pěkně vidět, že do něj dáváte všechno!!! :-) Moc zdravím. Jana

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥