úterý 17. listopadu 2015

Lenošení


Venku nevlídno, vítr mi shazuje vše, co není přibité,
 kocour jen u dveří nasaje studený vzduch a hned se vrací ke krbu.
Já si patlám anděly. Na trhy je hotovo, tak připravuji ještě své dárky. 
Tom loupe ořechy, holky si chvíli krásně hrají, chvíli bych je vyhnala na déšť.
Tak si lenošíme a užíváme volný den.

Mějte prima odpoledne nejlépe u kamen s hrnkem něčeho dobrého:o)

15 komentářů:

  1. Ahoj Mončí, zdravím vás všechny na kopečku. Áša vidím, že leží na svém obvyklém místě :) Moc jsi mě u vás inspirovala těmi nádhernými anděly. Po dlouhém hledání jsem našla sádrové pásky i u nás a tak průběžně vyrábím. Už se těším až začnu vánočně zdobit dům a Tví andílci mi v tom moc pomohou. Pa pa a užívejte si poklidného dne. Stáňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc zdravím, Stáňo.
      Já tak průběžně stále zdobím už od listopadu ... polehoučku:o)
      A Ty jsi mě inspirovala s domečky. Každému se strašně líbí, tak si příští rok s kamarádkami uděláme domečkobraní.
      Díky a mějte se s D. moc hezky,
      pa M

      Vymazat
  2. Moni, asi som niečo prehliadla v informácii ohľadom sadrových krídel na anjelov. Ja som ich plácala s klasickou sadrou, dlho to trvalo, všetko zababrané a stále som rozmýšľala, aké máš výrobné tajomstvo. A tu Stáni čítam niečo o sadrových páskach. Zajtra oblieham zdravotnícke potreby.
    Fotky ako vždy krásne, príjemný zbytok dnešného voľného dňa.j.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janí, moc děkuji.
      ... už jsem tady o těchto páskách psala asi 100x :o)
      Ale mnohé jste mi psaly, že je nemůžete sehnat, proto jsem uvedla i tuto home made variantu.
      ve specializovaných VV potřebách se tato páska nazývá modelovací sádra.
      Krásný večer, M

      Vymazat
  3. Moni,prosim Vas, je mozno od Vas andilka koupit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moní, ráda bych, ale budu prodávat jen s prvňáčkama na vánočních trzích 29.11. ve Zdicích a doma mám jen tři jako vánnoční dárky.

      Vymazat
    2. Dobry vecer Moni,prosim ,nezbyl po dnesku ,jeden andelicek? ;)preji krasny vecer,Monika.

      Vymazat
    3. Moní,
      bohužel. Na trhy jsem vezla jen dva volné. Rezervace byly hned ve třídě.
      Hezké dny, M.

      Vymazat
  4. Pozdravení k vám za kamna!
    Užívejte volna a pohody. Andělé jsou překrásní.
    Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Marcelko.
      Už se těším, až zapíchnu Tvé hvězdičky do truhlíků:o)
      Vy se také mějte krásně a vydrž ten maraton.
      M.

      Vymazat
  5. Moničko..krásné pohodové lenošení..z těch snímků to na mne doslova dýchá.
    I Áša si lenošení umí vychutnat.Tvé fotky jsou plné pozitivní energie ..vždy tak na mne každá působí..:)
    A ty ořechy se u nás dnes také louskaly..jasně,že muž..je to mužská záležitost.Pěkný večer a ještě hezčí zítřejší pracovní den.Anna♥

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, ta pohoda je od vás cítit i tahle na dálku. Kocourovi se ani nedivím, že si takhle pěkně vylehává v teplíčku. Ten náš by taky rád ležel (bohužel musí jen venku na parapetu, i když si mnohdy vybere radši slámu ve stodole:), ale kvůli mojí alergii s námi být doma nemůže. Andílci krásní, krásný nápad. Jinak u nás prší už skoro týden :-( Přeji krásný víkend a snad už i strávený venku v přírodě :-) Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Moni, děkuji za pěkné stránky...

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Moni, chtěla bych se Tě zeptat, jestli jsi někdy dělala křídla andělů i pomocí sádry, lepidla a obvazů? Já to loni zkoušela a docela mi to nechtělo držet a byla to zkrátka fuška, než jsem to nějak dopatlala, Sádra se nakonec na těch křídlech láme, i křídla hůř drží přilepené k polínku. Je to takové choulostivé. Na vánoční jarmark bych to nemohla dát. A pak taky měla jsem jen karton přírodní barvy, tak jsem, zjistila, že je lepší bílý karton, ale ten není tak častý. Nebo jaký podklad používáš Ty? Jsou to takové zdánlivé drobnosti, že? Ale daly mi zabrat.
    Moc se mi na Vašich stránkách líbí, přeji Vám hodně dalších nápadů, pohody a zdraví. Děkuji Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, děkuji.
      ... mám jakýkoli karton z krabic, většinou hnědý ... sádrová páska krásně překryje, není třeba bílý karton.
      Já je dělám jen z těch speciálních pásek. Ale zkoušela jsem jednou i ze sádry, je to větší a upatlaná práce.Nechce to dělat ve velké vrstvě, jinak se to láme a sloupe.

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥