čtvrtek 12. listopadu 2015

Dopis ...



Ježíškovi jsme odnesli na nejvyšší a nejkouzelnější místo u nás ve vesnici. 
Užívám si to, bude se mi stýskat, až to kouzlo zmizí. 
Už věří jen Betynka, ale Terezka to statečně a upřímně hraje s námi před Betynkou i nadále.





A co vaše děti? Napsaly už také? Máte nějaké místo, kam dopisy každoročně odnášíte?
My se zítra zajdeme podívat, zda Ježíšek přiletěl a dopisy si odnesl :o)

Mějte se krásně a užívejte si tento pohádkový čas s vašimi dětmi, 

29 komentářů:

  1. Copak si asi přeje Áša? :-)) To je fajn, že holky myslely i na něj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že bude muset Ježíšek k řezníkovi :o)

      Vymazat
  2. Kdysi se mi jeden žáček svěřil, že zakopal dopis Ježíškovi na zahradě. Pro jistotu...

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, my dáváme dopis Ježíškovi za okno. Ráno první cesta směřuje vždy k němu. To je radosti, když je místo prázdné. Obávám se, že letos jsou to naše poslední Vánoce, kdy Anička ještě věří. Ale u nás si píšeme dopis Ježíškovi všichni, i dospělí. Moni, krásný den! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My si s Tomem dárky nedáváme, takže dospělí u nás nepíší:o)

      Vymazat
    2. Moni, taky jsem to takhle chtěla praktikovat. Ale jak to vysvětlit dětem? že Ježíšek nosí dárky jen dětem?

      Vymazat
    3. Bude mi skoro padesát... :-D SKORO .... píšu dopis také, příští rok budu babička, mám to tedy změnit, ne mám mladou duši... Popravdě , nejvíc mi jde abychom se sešli.... ve zdraví , radosti, lásce a na půlnoční .:-D stále Vánoce miluji!!!!!!

      Vymazat
    4. Kvůli dětem si dáme alespoň drobnost ... dobrou čokoládu, čaj a kupodivu děti se ani neptaly a vydedukovaly, že Ježíšek létá hlavně za dětmi.

      Vymazat
  4. Učím třeťáčky a kupodivu skoro všichni věří a kdo nevěří, tak to nekazí. Musím napsat, že v dnešní době je to malý zázrak! Možná v tom přetechnizovaném světě chtějí ještě něčemu věřit..Měj se moc krásně a Tomovi přeji pěkné nedeštivé počasí při běhu na nejkrásnější místo:o))! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Moje" sovičky loni ve třetí třídě, až na dvě děti, také věřily. Užívala jsem si to a dojímalo mě to.
      papa, Inko a díky:o)

      Vymazat
    2. Ahoj Moni, my máme doma taky třeťáčka. Myslím, že se to bude brzo lámat, ale stále pevně věřím, že třeba ještě tyhle Vánoce tajemství vydrží :-). Dopis jsme zatím za okno nedávali, stále dopisujeme a dopisujeme :-)

      Vymazat
  5. Monika, naša dcéra (dnes už 26-ročná) písala samozrejme tiež. Všetky dopisy mám odložené a musím povedať, že čítanie je to vskutku zábavné. Dnes sa na tom vždy, v čase predvianočnom, krásne nasmejeme. Boli to všakovaké želania. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také je mám na památku, je to super počtení.

      Vymazat
  6. Tak my necháváme dopisy za oknem. A ráno samozřejmě nemůžou dospat:-) U nás se stále věří- ta nejstarší mne asi do 12ti balamutila, že věří- aby mne to nebylo líto. Ale ti mladší věří- kéž jim to vydrží, co nejdéle.
    Krásné dny, Moni
    Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, nejhorší je rána od spolužáků, kteří nejsou dost vyspělí a možná zmotivovaní od rodičů, aby to kouzlo udrželi a táhli s dospělými za jeden provaz. Znám to z praxe. A zrovna naší Terezce se toto stalo.
      Ať to vydrží co nejdéle, Terezko.
      Také se bojím, že je to letos asi naposledy.
      M

      Vymazat
    2. Syn - letos teprve v první třídě- taky přišel s tím, že Ježíšek neexistuje, že to říkali spolužáci..škoda, že se o tom doma rodiče s dětmi nebaví a nedomluví se třeba na tom, že to ostatním nebudou kazit. Ale zajímavý mi přijde, že děti sice nevěří, ale stejně přijdou s kilometrovým seznamem drahých dárků:D

      Vymazat
  7. My posíláme dopis Ježíškovi, když jdeme na podzim pouštět draka. Letos jsme museli pouštět na dravkrát, protože náš Vojtík na něco zapomněl:-) Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  8. Moničko poslala jsem Ti mailka..(třeba ale spadnu do spamu).tak raději zkusím ještě sem.Je tam formička NETOPÝRA..třeba by se ti hodila..před Mikulášem a vánočními svátky.Pěkný večer.Anna
    http://www.dekordort.cz/category/formicky-na-cukrovi---ceska-vyroba/228#I29yZGVyX2J5PSZwcm9kdWN0X2NvdW50PSZwYWdlPTMmYz0yMjg=

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, mail došel .o)
      Už jsem odpověděla.
      papa, M.

      Vymazat
  9. To je krásné, sama si vybavuji ten okamžik, když mi sestra poprvé sdělila, že ten Ježíšek až tak moc opravdový není:) Ale až budu mít (jestli,doufám) jednou děti, ráda bych jim tohle kouzlo také co nejvíce učarovala:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě učarujete, Lucí. Důležité je chtít a snít s nimi♥
      Krásné dny, M.

      Vymazat
  10. Krásný den! Našemu Kubovi je 10 a také stále věří na Ježíška. Občas nad tím mudruje,ale potom mu to vysvětluji tím, že kdo věří, tomu nosí dárky Ježíšek a kdo ne ,ten si, bohužel musí něco nadělit sám. ��Zatím to funguje, ale bojím se, že mé vysvětlení, za chvíli prokoukne.Moni,inspirovala jsem se vašemi polínkovými andělíčky a sklízíme pochvalu! Díky! ��

    OdpovědětVymazat
  11. Mončo, to je tak dojemné, ta cesta mezi už opadanými stromy... Krásný rituál. I psaní dopisu Ježíškovi... Těším se, až ho nebudu psát sama:-). P.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj milá Moni,
    sleduju tě, jen jsem nestíhala psát příspěvky :-) Jé, vy to máte krásný, u nás žádný takový Ježíšek není, my dáváme dopisy za okno...teď nám tedy ještě leží na poličce nad televizí, ale o víkendu už půjdou za okno. My s manželem si dárky dáváme, přiznám se, že mám i já radost, když nějaký hezký dáreček (dáváme si i během celého roku, ale o štědrém dnu...mají tu hezkou, kouzelnou moc) pod stromeček najdu a ještě větší radost, když můj muž má radost z dárku, který mu dám já :-) Takže takhle u nás.

    OdpovědětVymazat
  13. U nás dáváme za okno, ale vždy až posledního listopadu, protože Ježíšek nejen že si dopis vyzvedne, ale naplní i pytlíčky adventního kalendáře, aby dětem to čekání na dárky zpříjemnil :-)
    Jinak i já stále píšu dopis mému ´Ježíškovi´ a asi nikdy nepřestanu. Upřímně si nedovedu představit Vánoce i bez vzájemných dospělých dárků. Jsem v tomhle pořád jako ti naši kluci, fakt mi přijde, že to těšení se, cože je v tom balíčku a ta radost z překvapení a splněného přání je u mě úplně stejná jako byla v dětských letech. A taky vždy pokukuju očkem po muži, jak se bude tvářit až on otevře ty své :-)
    Takže takto u nás. Hezký víkend všem. Vendula

    OdpovědětVymazat
  14. U nás se dopisy stále ještě kreslí (starší) nebo čmárají (mladší). A letos jsme ještě nepsali, necháváme to až na advent. Dáváme buď za okno nebo předloni jsem dělala pro Ježíška schránku (z krabice). U nás se na něj stále ještě věří.
    Ale řešila jsem to zrovna se šéfovou, její starší dcera, 11letá, už pochopitelně ví, a mladší, 7letá, má pochybnosti, protože holky ve škole říkaly... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A chtěla jsem napsat, že fotky opět parádní a že bych si vyrazila na nějakou vycházku, nějak jsme delší dobu nebyli :-) Navnadilo mě to :-)

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥