čtvrtek 11. července 2013

Skořicoví šneci





Dnes jsem poprvé zkoušela tuto sladkou dobrotu. Vypadají složitě, ale zdání klame. Pokud máte domácí pekárnu, kde vám samo vykyne těsto, jste téměř bez práce. My jsme mezi kynutím stihly s holkama 80 minutovou vycházku do polí. A potom mi příprava zabrala tak 15minut i s úklidem:o)





Skořicoví šneci:

kynuté těsto:
300g hladké mouky
300g polohrubé mouky
3 vejce
sůl
66g cukru krupice
240ml mléka
 1 kostka droždí
75g másla

náplň:
100g třtinového cukru ( použila jsem obyčejný krystal)
50g moučkového cukru
4 lžíce skořice
35g polohrubé mouky
113g másla
smetana ( mléko)

poleva
50g cukru moučka
2 lžíce smetany


Nechte těsto vykynout, jak jste zvyklé ( pekárna za vás práci vykoná sama). Po vykynutí cca 90minut těsto rozválíte do velkého obdélníku a namažete náplní. 



Ingredience na náplň jednoduše spojte rukama, vytvoříte jakousi žmolenku. Potom srolujte obdelník do rolády.

 Roládu rozřezejte na 16 kusů. Začněte krájet roládu na půl, potom opět na půl...... až budete mít 16 ks. Pokud chcete obr šneky- udělejte jen 8 kusů.
Vyskládejte šneky do vymazaného pekáčku.





Pomažte šneky smetanou či mlékem a nechte ještě chvilku stát. Potom pečte na 190 stupňů asi 35 minut. Po vyndání je můžete polít polevou.


čáry máry fuk








Dobrou chuť a ať  se vám kouzlo také povede. 
Krásný den z kopečku, Monča.



32 komentářů:

  1. Super jak maky v predchozim tak recept jen se zeptam je v teste opravdu maslo 2x prave zkousim tak at to mam spravne ;-) Dekuju Radana

    OdpovědětVymazat
  2. Mony jen se ujistím, proč jsou v těstě dvě dávky másla jednou 113g a pak 75g??????Díky H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam podle me jen 75 g masla ja mam skpro hotovo s obouma maslama a je to hrozne nadychany neda se skoro uvalet ale dobry to asi bude jestli.mi ovsem neutecou sneci z trouby jak moc kynou :-D

      Vymazat
    2. 75g másla je do těsta a 113g je do náplně, je tak správně:o)

      Vymazat
    3. Omlouvám se, už jsem to opravila, jsem ťululum:o)

      Vymazat
    4. Já si s dovolením recept půjčím na svůj blog, samozřejmě s odkazem na tvůj blog. kdyby Vadilo tak to smažu. Předem děkuju.
      Radana

      Vymazat
  3. taky dělám, hned bych si ke kafíčku dala, hezké odpoledne, Moni

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásný blog.. objevila jsem vás před 2 dny a jsem lapena.. Děkuji za krásné chvíle, které u vás můžu zažít.. jo, dneska jste mě nalákala na koupi pekárny, pořád zvažuji, ale vaši šneci udělali zásadní rozhodnutí :-). Přeji pěkné dny a těším se na další příspěvky, HanaL.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Haničko. Šneci slavili úspěch a už jsou pryč, byla tu návštěva a to je pro mne opravdu ocenění. Doporučuji, opravdu nejsou pracní ani drazí. Krásný večer,Monča

      Vymazat
  5. Moni,přidávám se k Hanal,je mnoho zajímavého na Vašem blogísku!Máte krásné holčičky a jste báječná a podnikavá mamka! Dobrý receptík se vždy hodí,makové políčko Vám trošku závidím ,makovice ve váze to je paráda! Pokojíček je báječný! Ahoj Dája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dájo, jste opravdu moc milá návštěva:o) Moc děkuji a ráda Vás opět uvidím, Monča

      Vymazat
  6. Vypadají fantasticky ... receptík ukládám.
    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Věrko i skvěle chutnají. Dnes zmizel celý pekáček:o)

      Vymazat
  7. Mám ráda váš blog!!!..a dnes to pečení je na 1+++ . Pěkné dny přeji ,♥Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčo, moc moc děkuji. Je to moc milé číst takové řádky, Monča

      Vymazat
  8. Milá Moniko , zdravím k vám na kopeček !!
    Moc díky za krásný a báječný blog , který už navštěvuji pravidelně ,téměř každý den a vždy se těším co je na kopečku nového - mám to u vás ráda .Cítím se u vás jako doma ,líbí se mi stejné věci - máme podobný vkus.
    Také máme domeček se zahradou a rozumím Ti jak moc Tě baví a uklidňuje kutění v domě i na zahradě.
    Jsi moc šikovná ženská a prima maminka !
    Další recept - skořicové šneky brzy vyzkouším , dnes byla k večeři opět pizza dle Tvého receptu - u nás je všemi oblíbená .
    Ať se Ti vše daří ! Kateřina K. - Plzeň

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, moc děkuji za tak pěkná a milá slova. Je to pro mě reflexe, že má smysl fotit a něco málo sepsat. Od srdíčka-děkuji. Krásný den, Monča

      Vymazat
  9. Chutný příspěvek, hned bych si kousek vzala:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Mončo,našla jsem Váš blog před třemi dny.SUPER budu Vaše návštěvnice máte to na Kopečku moc hezké. Jste moje krevní skupina.Já bydlím na Vysoké.Šneky určitě o víkendu rodince taky udělám.Mějte krásný prázdninový víkend.Mikeška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Vám děkuji za takovou poklonu, Romanko. Jsem ráda, že se Vám u nás líbí a budu se těšit na Vaše návštěvy. Krásné léto, Monča

      Vymazat
  11. Moni, vypadá to nádherně ... hned si jdu opsat recept ... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať se povede a měj se krásně, Marki:o)

      Vymazat
  12. Moni dnes jsem vyzkoušela šneky a chutnají úžasně, sice nemám tak pěkné tvary jako vy, ale na chuti to nic nemění, díky za recept. Pěkný víkend Eva

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den Mončo,
    dnes jsem pekla skořicové šnečky podle Vašeho receptíku a jsou vážně MŇAMKA!!!! Určitě budou u nás dalším oblíbeným mlsáním :-) :-):-)
    Moc děkuji za receptík!!!
    Ráda zase Váš blog navštívím, je moc inspirativní a dýchá z něho báječná domácí pohoda!!!
    Přeji krásný víkend!
    Květka S

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, posílám veliké díky Vám a jsem ráda, že mohu inspirovat:o)M.

      Vymazat
  14. Moni, krásně nafoceno. Musím též vyzkoušet, jablíček teď máme spousty.

    Alča

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrý den, nějak mi šnečci naběhli, takže to vypadá jako chinois :-) ale na chuť to vliv nemá. Děkuji za super recept

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý den, chystám se péct tyto šnečky.. akorát nemám zkušenosti s kynutým těstem, mohla by jste mi prosím napsat postup, jak jej správně udělat? Posledně když jsem ho dělala, tak šlo hodně cítit po kvasnicích://

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Postup je zmíněn, já dávám jednoduše vše do pekárny, nikdy jsem neměla sebemenší problém a kvasnice nijak nepřevyšovaly chuť.
      Hezký den

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥